Diensten en trainingen

Tijdens of na aankoop van een oplossing, begint natuurlijk pas het echte werk. Zetacom heeft daarom projectmanagers in dienst met de juiste kennis van zaken die ervoor zorgen dat het proces rondom de implementatie goed verloopt, gecertificeerde engineers die de installatie van de oplossing doen en een servicedesk die 24/7 voor u klaar staat.

Wilt u leren hoe gebruikers hun toestel optimaal kunnen gebruiken of leren om het systeem te beheren? Zetacom heeft hiervoor in Den Bosch een uniek eigen trainingscentrum en doen ook trainingen op locatie. Daarnaast biedt Zetacom verschillende managementpakketten om inzicht te krijgen in de bereikbaarheid en telefoongegevens. Heeft u specifieke vragen over uw unieke situatie? De specialisten van Zetacom geven u graag advies over uw communicatiewensen.

E-learning

Een goed werkende telefonie-omgeving is onmisbaar, net als het gebruik van uw telefoontoestel zijn dit twee belangrijke onderdelen die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Zetacom biedt een breed scala aan toesteltrainingen aan voor eindgebruikers via de e-learning omgeving. 

Training en opleiding

Een succesvolle implementatie van uw nieuwe telefooncentrale, valt of staat met het draagvlak binnen uw organisatie. Zetacom heeft een eigen Training Center om uw medewerkers te helpen bij het verkrijgen van de juiste vaardigheden. Hiermee optimaliseert u de bereikbaarheid van uw organisatie en realiseert u een grotere klanttevredenheid.

Nog niet kunnen vinden wat het beste bij u past?

Neem dan contact op met één van onze specialisten.
Stuur een mail naar info@zetacom.nl of bel met 088 938 2200