Managementinformatie en rapportage

Bedrijven staan onder toenemende druk om de kosten te verminderen, de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Zetacom biedt diverse managementpakketten aan die daarbij kunnen helpen.

Het gebruik van bedrijfstelefonie blijft stijgen en wordt een steeds complexer geheel met meerdere diensten, aanbieders, apparaten en gebruikers. Daarnaast staan bedrijven onder toenemende druk om de kosten te verminderen, de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Als gevolg hiervan, willen bedrijven graag een beter inzicht in hun bereikbaarheid en helderheid in hun telefoongegevens.

Zetacom biedt diverse managementpakketten aan die daarbij kunnen helpen.
U krijgt een overzicht onder andere:

  • Bereikbaarheid
  • Wachttijden
  • Kosten
  • Misbruik (incl. alarmering op het moment van misbruik)
  • Duurste en langste gesprekken, duurste bestemmingen, etc.
  • Informatie tot op gespreksniveau

Het Zetacom Training Center kan u helpen en adviseren bij de installatie en inrichting van de gewenste managementrapportages.  Ook kunnen we uw medewerkers voorzien van de nodige kennis en vaardigheden zodat zij zelfstandig managementrapportages kunnen draaien en de getoonde informatie op de juiste manier kunnen interpreteren.

Meer weten over dit onderwerp?

service telefonie