Training en opleiding

Een succesvolle implementatie van uw nieuwe telefooncentrale, valt of staat met het draagvlak binnen uw organisatie. Zetacom heeft een eigen Training Center om uw medewerkers te helpen bij het verkrijgen van de juiste vaardigheden. Hiermee optimaliseert u de bereikbaarheid van uw organisatie en realiseert u een grotere klanttevredenheid.

Het Zetacom Training Center biedt trainingen aan op verschillende niveaus. Onder andere op het gebied van:

  • Toestelgebruik
  • Telefoniste-training (PC bedienposten)
  • Call Centers (medewerkers & supervisors)
  • Systeembeheer op het gekozen platform en de bijbehorende applicaties
  • Managementinformatie & rapportage, kostenregistraties
  • Ondersteuning op klantlocatie tijdens migratiedagen
  • Road-show (Communicatie module)

De trainingen kunnen volledig worden afgestemd op uw situatie en zijn zowel individueel als in klassikale vorm beschikbaar. De trainingen worden voornamelijk op klantlocatie gegeven maar kunnen, indien gewenst, ook in het Zetacom Training Center worden gegeven.

Trainingen voor 2016

Mitel Systeembeheer

Dit is een beheertraining voor iedereen die zich bezig houdt (of gaat houden) met het beheer van de Mitel telefooncentrale. Na het volgen van deze cursus beheerst u alle noodzakelijke vaardigheden voor het dagelijks beheer van deze telefooncentrale.

Deze training duurt twee dagen en wordt op maandag en dinsdag gegeven.
Kosten: € 1.250,00 p.p.
Locatie: Zetacom BV
De Gruyterfabriek
Veemarktkade 8 – gebouw J
5222 AE ’s-Hertogenbosch
Trainingdatums

 

Unify OpenScape Voice systeembeheer training

Systeembeheertraining voor iedereen die zich bezig houdt (of gaat houden) met het beheer van de OpenScape Voice telefooncentrale. Na het volgen van deze cursus heeft u een goed inzicht in de complete configuratie van de telefooncentrale en beheerst u alle noodzakelijke vaardigheden voor het dagelijks beheer van deze telefooncentrale.

Deze training duurt twee dagen en wordt op woensdag en donderdag gegeven.
Kosten: € 2.195,00 (max. drie deelnemers)
Verzorgd op klantlocatie.
Trainingdatums

 

Mitel MiVoice Business Console

Deze training is bedoeld voor iedereen die werkt met de Mitel bedienpost: telefonistes, receptionistes en bewaking. Het gaat hierbij om inzicht te krijgen in alle basishandelingen en telefonistefaciliteiten, waardoor oproepen efficiënt kunnen worden afgehandeld. Voor zowel de toestel training als voor de bedienpost training geldt dat de bereikbaarheid wordt vergroot en de klantvriendelijkheid in het telefoonverkeer zal toenemen.

Deze training duurt één dagdeel en wordt op woensdag en donderdag gegeven.
Kosten: € 625,00 (dit is inclusief reiskosten) of vijf C strippen (max. drie deelnemers)
Verzorgd op klantlocatie.
Trainingdatums

 


PDF's overzicht trainingen en opleidingen

Een overzicht van alle Mitel en NEC trainingen en opleidingen die wij aanbieden in het Zetacom Training Center.

Meer weten over dit onderwerp?

service telefonie