De werkwijze

Na de aankoop van uw communicatieoplossing samen met één van de accountmanagers en/of consultants van Zetacom, begint het echte werk pas. De implementatie van het project. U krijgt een projectleider toegewezen die gespecialiseerd is in uw oplossing. Gecertificeerde engineers verzorgen de installatie en na de afronding van het project staat onze eigen serviceafdeling voor u klaar.

Installatiewerkzaamheden

De engineers die Zetacom in dienst heeft zijn volledig opgeleid en gecertificeerd door de leveranciers. Zij zorgen ervoor dat alle apparatuur uit ons pakket op professionele wijze wordt geïnstalleerd en in bedrijf gesteld. Daarnaast voorzien ze u van snelle en adequate service. De engineers van Zetacom beschikken over een hoog kennisniveau. Uniek in de branche is dat velen van hen Microsoft Certified Engineer (MCSE gecertificeerd) zijn. Hierdoor zijn zij een volwaardige gesprekspartner voor uw IT-manager of uw automatiseringsleverancier.

Service Level Agreement (SLA)

Uw continuïteit is van groot belang voor Zetacom. Om deze voor u te kunnen waarborgen heeft Zetacom een professionele servicedesk die 24/7 bereikbaar is. Gedurende kantooruren (08:30 tot 17:00) is er een vast team van vijftien medewerkers op kantoor aanwezig voor het afhandelen van uw incidenten, wijzigingen en vragen. Daarnaast worden field engineers in het land ingezet om uw verstoring op locatie te verhelpen.

Wat bieden we aan

Incidentmanagement

Een incident is een ongeplande onderbreking of kwaliteitsvermindering van een service. De doelstelling van incidentmanagement is het zo snel mogelijk herstellen van de dienstverlening naar het normale niveau met zo min mogelijk gevolgen voor de zakelijke activiteiten van uw organisatie en de gebruiker. Daartoe worden incidenten geregistreerd, geclassificeerd, aan de juiste specialist toegewezen, op voortgang bewaakt, opgelost en weer afgesloten.

Network Operations Center

Het Netwerk Operations Center (NOC) van Zetacom controleert dag en nacht de beschikbaarheid van alle cruciale bouwstenen van de oplossing die bij u is geïmplementeerd. De controle kan worden uitgevoerd op verschillende onderdelen zoals: beschikbaarheid / uitval, foutmeldingen van de componenten, uitval van netlijnen en componenten, aantal gesprekken op de netlijnen en de kwaliteit hiervan.

Beheermanagement

Naast incidenten kunt u ook bij de servicedesk terecht voor beheerwerkzaamheden, Zetacom biedt de volgende mogelijkheden voor beheer

  • Wijzigingen
  • Beheer op locatie
  • Servicecoördinatie
  • Update & upgrades
  • Healthcheck
  • Software Assurance Overeenkomst (SAO)

Webportal

Zetacom beschikt over een webportal voor haar klanten. De portal is onder andere te gebruiken voor:

  • Melden van storingen.
  • Een wijzigingsverzoek.
  • Overzicht van de lopende en gesloten meldingen.
  • Inzicht in de beschikbaarheid van uw systeem.

Zetacom biedt servicecontracten en strippenkaarten met diverse mogelijkheden. U kunt contact opnemen via het contactformulier om te bekijken welk servicecontract het best bij u past.