Verlengen

Mobiele abonnementen soepel verlengen of overstappen

Mobiele abonnementen soepel verlengen of overstappen

Neemt u mobiele abonnementen af van providers zoals KPN, T-Mobile of Vodafone? Dan zorgt Zetacom dat ze op het juiste moment verlengd worden. Is overstappen (porteren) naar een andere provider nodig of voordeliger? Dan zorgen wij voor een vlekkeloze overgang, zodat uw gebruikers prettig kunnen doorwerken en uw organisatie geen last heeft van dit regelwerk.

 

Onafhankelijk advies over aanbieders en slimme oplossingen

Wilt u onafhankelijk advies over verlengen of overstappen met mobiele telefonie? Zetacom is niet gebonden en geeft onafhankelijk advies over het aanbod van alle providers in de markt. Door onze kennis en brede ervaring met klanten in zeer verschillende sectoren denken wij mee over de beste oplossingen voor uw situatie.

Uiteraard kunnen wij ook adviseren over nieuwe trends in de markt. Zoals slimme oplossingen om op één telefoon zakelijke én privégesprekken eenvoudig te scheiden (duoSIM en eSIM), ook op het gebied van de beveiliging. Of denk aan een app om ook mobiel bereikbaar te zijn op uw zakelijke nummer.

Neem direct contact op

Verlengen of porteren?

Als de looptijd van mobiele abonnementen in zicht komt, gaan wij tijdig in gesprek over het verlengen of eventueel overstappen. Meestal kiezen organisaties en hun gebruikers voor verlengen. Soms is porteren nodig, bijvoorbeeld voor betere bereikbaarheid of als na een verhuizing de constructie van een gebouw dekkingsproblemen geeft. Onze specialisten zorgen voor de best passende oplossing en geven advies over bijvoorbeeld de kosten en dekking (indoor en outdoor).

Wat u ook kiest wij zorgen voor volledige ondersteuning zodat het proces vlekkeloos verloopt. Onze vaste projectmanager fungeert daarbij als vast aanspreekpunt. Wij scheppen voor gebruikers duidelijkheid over bijvoorbeeld een SIMkaart wissel met een instructiebrief en door het labelen van SIMkaarten. Uw eindgebruikers kunnen ook rechtstreeks bellen met onze afdeling Service&Beheer voor vragen en ondersteuning op afstand. Indien gewenst kunnen wij ook ondersteuning op locatie bieden.

Meer weten over de voordelen van flexibel werken? Lees dan de blog ‘Onderzoek toont aan: flexibel werken levert meer op’.

Whitepaper: In 9 stappen naar betere bereikbaarheid en klantcontacten

Goede bereikbaarheid én goede klantcontacten zijn essentiële onderdelen binnen een organisatie. Met alle verschillende kanalen en het behouden van een optimale klantbeleving, is dit soms een uitdaging. Technisch kan er steeds meer en klanten hebben steeds hogere verwachtingen. Hoe gaat u daar mee om?

Meer weten? Download de gratis whitepaper: In 9 stappen naar betere bereikbaarheid en klantcontacten. Of neem boven aan deze pagina vrijblijvend contact met ons op!