Referenties

Notarissen & Advocaten

Netwerk Notarissen

NFON cloud telefonie

De centrale organisatie van Netwerk Notarissen, het grootste samenwerkingsverband voor notariskantoren in Nederland, is onlangs overgestapt op telefonie uit de cloud. Nevendoel is om op basis van de eigen ervaringen een kant-en-klare propositie te ontwikkelen voor de 150 aangesloten kantoren. Bekijk case

De Clercq Advocaten Notarissen

NFON cloud telefonie

In 2014 stond De Clercq Advocaten Notarissen in Leiden voor de vraag hoe verder te gaan met de telefonieomgeving. De bestaande centrale en toestellen raakten verouderd en waren aan vervanging toe. De Clercq stapte na een grondige oriëntatie over op het NFON-cloudtelefonieplatform dat door system integrator Zetacom werd geïmplementeerd. 'We zijn nu veel flexibeler', zegt facilitair manager Shirley Groen. Bekijk case

Vastgoed

VvE Beheer Amsterdam

NFON cloud telefonie

Onlangs is VvE Beheer Amsterdam inpandig verhuisd. Aan Zetacom werd de vraag gesteld om de vaste telefooncentrale mee te verhuizen en uit te breiden. Tijdens de gesprekken blijkt dat de locatie in twee ruimtes is verdeeld en er geen gewone bekabeling mogelijk is tussen beide ruimtes. Op basis van de gestelde eisen, wensen en de beperking van de bekabeling bood NFON telefonie uit de cloud de uitkomst. Bekijk case

Financiën en Administratie

APC Administratieve en Fiscale Dienstverlening

NFON cloud telefonie

Vanuit Utrecht biedt APC financiële dienstverlening aan MKB ondernemers. De onderneming was op zoek naar een telefonieoplossing die een kostenbesparing oplevert en maximale flexibiliteit biedt. Vandaar dat APC Administratieve en Fiscale Dienstverlening koos voor de uitgebreide functionaliteiten en de schaalbaarheid van NFON cloud telefonie. Bekijk case

Detachering

Trius

NFON cloud telefonie

TRIUS is gespecialiseerd in detachering van hoog opgeleid technisch personeel. TRIUS heeft meerdere vestigingen en de aard van de flexbranche is die van sterke fluctuaties in bedrijfsomvang. Daarom hanteert zij een organisatiemodel dat hierop snel aangepast kan worden. De traditionele telecominfrastructuur bleek te inflexibel te zijn om hierop aan te sluiten waarna TRIUS besloot om hun huidige telefonieoplossing te vervangen door NFON telefonie uit de cloud. Bekijk case

Overheid

Gemeente 's-Hertogenbosch

Vaste telefonie

Volgens de Europese openbare procedure conform het BAO (Besluit Aanbestedingsregels voor Overheidsopdrachten) schrijft Gemeente ‘s-Hertogenbosch in de zomer van 2008 een aanbesteding uit voor de upgrade van haar huidige telefonie omgeving, waarbij als voorwaarde wordt gesteld dat zoveel mogelijk onderdelen van de bestaande configuratie zullen worden hergebruikt. Bekijk case

Gemeente Maastricht

Klant Contact Center

Gemeenten in Nederland zijn al enkele jaren bezig om hun dienstverlening aan de burger te verbeteren. Ook de gemeente Maastricht werkt voortdurend aan het optimaliseren van de service. Met Unify OpenScape UC heeft de gemeente een doeltreffend werkend communicatiesysteem gekregen, waarbij de burger eindelijk écht centraal komt te staan. Zetacom zorgde voor de uitrol en implementatie van deze oplossing. Bekijk case

Gemeente Leerdam

Klant Contact Center

Zetacom was tijdens dit project verantwoordelijk voor de implementatie van de communicatiesystemen voor de gemeente Leerdam. Bekijk de video van NEC oplossing bij gemeente Leerdam. Bekijk case

Zorg

Bernhoven

Zetacom Zorgconcept

In 2000 is Bernhoven ontstaan uit de fusie tussen het Sint Anna Ziekenhuis in Oss en het Sint Joseph Ziekenhuis in Veghel, waarna Bernhoven in 2013 haar intrek heeft genomen in een nieuw, modern gebouw in Uden. Deze nieuwbouw markeert de organisatorische samenvoeging van twee ziekenhuizen in één, terwijl het totaal aantal locaties juist uitgebreid wordt van twee naar drie. Dit was dus het moment om een nieuw, modern communicatiesysteem te implementeren. Bekijk case

Vincent van Gogh Instituut

Zetacom Zorgconcept

Vincent van Gogh is met 12.000 cliënten de grootste aanbieder van geestelijke gezondheidszorg voor jongeren en volwassenen in Noord- en Midden Limburg en delen van Brabant. De instelling behandelt en begeleidt mensen met psychische, psychiatrische en verslavingsproblemen en werkt nauw samen met cliënten en familie of naasten aan herstel en maximale deelname aan de samenleving. De instelling biedt een breed palet aan zorg en ondersteuning vanuit meerdere locaties en zo veel mogelijk gebaseerd op zorgprogrammering. Ted van Meerendonk, Vincent van Gogh en Dick Dompeling, Zetacom vertellen alles over de implementatie van het Zetacom Zorgconcept. Bekijk case

Ziekenhuis Amstelland

Zetacom Zorgconcept

Ziekenhuis Amstelland is een algemeen ziekenhuis dat medische zorg biedt van hoge kwaliteit in een vriendelijke en kleinschalige omgeving aan de inwoners van de regio Amstelland en de joodse gemeenschap in Nederland. In totaal biedt het ziekenhuis plaats aan 255 bedden en staan dagelijks 66 medisch specialisten en ruim 750 medewerkers klaar om hun zorg aan te bieden. Na de grootschalige nieuwbouw en de toen nog lopende renovatie van het oude gebouw, is het Amstelveense ziekenhuis getransformeerd tot Ziekenhuis Amstelland. Voor het ziekenhuis een mooie gelegenheid om ook het communicatiesysteem te verbeteren. Bekijk case

Pieter van Foreest

Zetacom Zorgconcept

Ouderenzorgorganisatie Pieter van Foreest opereert in een dynamisch zorglandschap dat aan sterke veranderingen onderhevig is. Cliëntgroepen en hun behoeften veranderen. De communicatievoorzieningen – vaste en mobiele telefonie, zorgcommunicatie en domotica – veranderen mee. Pieter van Foreest realiseert zich dat en haakt aan bij het Zetacom Zorgconcept. Bekijk case

Pantein

Zetacom Zorgconcept

Standaardisatie en integratie van verschillende zorgcommunicatiesystemen, zo realiseert Pantein kostenbesparingen en een verhoging van de kwaliteit van zorg. Bekijk case

Oogziekenhuis Rotterdam

Zetacom Zorgconcept

Het Oogziekenhuis Rotterdam is het enige in zijn soort in ons land. De zorg kenmerkt zich door een zeer hoog volume. Dit uit zich ook in veel telefonische contacten. Om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren en patiënten sneller met de juiste persoon in contact te brengen moderniseerde het Oogziekenhuis Rotterdam met hulp van Zetacom zijn telefonie-omgeving. Bekijk case

Veilig Thuis Haaglanden

Cloud telefonie

Op 1 januari 2015 zijn twee afdelingen van twee afzonderlijke organisaties losgekoppeld en gestart als nieuwe organisatie: Veilig Thuis Haaglanden. De uitdaging van system integrator Zetacom was om een compleet nieuwe telefoniedienst te implementeren die continue bereikbaarheid garandeert, veilig is en de kosten verlaagt. Bekijk case

Overige

Opdidakt

NFON cloud telefonie

Opdidakt is een bureau dat zich via verschillende diensten richt op de leer- en ontwikkelingsproblematiek bij kinderen. Het bureau heeft veertien vestigingen verspreid door Nederland en wil graag zo efficiënt mogelijk kunnen werken. NFON telefonie uit de cloud is voor Opdidakt de telefonieoplossing. Bekijk case

Masco Kantoorefficiency

NFON cloud telefonie

Masco biedt een breed assortiment in kantoorartikelen en ICT oplossingen vanuit Amersfoort. Ze zijn onlangs overgestapt op NFON telefonie uit de cloud. De reden voor de overstap? Het levert kostenbesparingen op en het biedt meer functionaliteiten. Bekijk case

Kiwa Nederland

Vaste telefonie

Kiwa, een internationaal kwaliteitszorgbedrijf in Rijswijk, gespecialiseerd in certificatieactiviteiten in een aantal relevante marktsectoren, heeft met ingang van juni 2010 definitief een deel van de vergunningverlenende taken overgedragen gekregen van de Inspectie Verkeer en Waterstaat. Het gaat daarbij om taken met een sterk administratief karakter, zoals de uitgifte van chauffeurspassen voor taxi’s, vaarbevoegdheidsbewijzen en vliegbrevetten. Met deze groei werd het voor Kiwa noodzakelijk een contactcenter in te richten. Er is gekozen voor een Siemens OpenScape oplossing van Zetacom die per 1 juni in gebruik is genomen. Bekijk case

Woonstad Rotterdam

Vaste telefonie

Uit een fusie tussen de Nieuwe Unie (dNU) en het Woningbedrijf Rotterdam (WBR), ontstaat in 2007 de grootste stadscorporatie van Nederland: Woonstad Rotterdam. Binnen de complete integratie van beide organisaties en het neerzetten van een nieuwe organisatie, speelt de keuze en implementatie van de communicatie omgeving uiteraard een belangrijke rol. Hierbij is het van belang dat de professionele dienstverlening gegarandeerd blijft en klanten niets merken van de veranderingen. Sinds 2010 werkt Woonstad Rotterdam met een IP-gebaseerd NEC Philips platform. Hoe werd dit geïmplementeerd? Bekijk case

Jaz in the City

NFON cloud telefonie

Het moderne viersterrenhotel Jaz in the City Amsterdam wil de beleving van haar gasten continue optimaliseren. Een vereiste van service is goede communicatie –zowel naar de gasten toe als onder medewerkers. En dus investeerde het Jaz in the City hotel in een communicatietechnologie die succes biedt voor de lange termijn, de mobiliteit van het personeel vergroot, en op een unieke en efficiënte manier communiceert met gasten: Nhospitality van NFON. Bekijk case

St. Michaël College

NFON cloud telefonie

Het St. Michaël College in Zaandam is een katholieke middelbare school voor havo en vwo. De onderwijsinstelling, gelegen direct naast de Zaanse Schans, biedt in een vestiging met 48 lokalen onderwijs aan zo’n 1250 leerlingen. Moderne technologie speelt zowel in de les als in de ondersteuning een belangrijke rol. Vanuit de initiële offertes werden twee partijen uitgenodigd om hun oplossing verder toe te lichten. Een daarvan was Zetacom met NFON-cloudtelefonie. Bekijk case

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem dan contact op met één van de specialisten van Zetacom.
Stuur een mail naar info@zetacom.nl of bel met 088 938 2200.