Telefonie

Zetacom helpt organisaties met hun telefonie- en communicatievraagstukken voor de zakelijke markt. Of u nu flexibiliteit, kosten besparingen, geavanceerde functionaliteit belangrijk vindt, of dat u het beheer in huis wilt houden of liever uitbesteed. Zetacom heeft de kennis en ervaring in huis om ervoor te zorgen dat uw telefonieomgeving maximaal aansluit bij uw bedrijfsdoelstellingen.

Als system integrator levert Zetacom een breed aanbod aan communicatiediensten en leveren we communicatieoplossingen in een breed scala aan sectoren in het MKB en grootzakelijke markt. Daarnaast heeft Zetacom een eigen distributiecentrum, waardoor wij een grote voorraad hebben. Dit resulteert in snelle levertijden voor u als klant. Via onze webshop www.zetacomdirect.nl is het bijvoorbeeld mogelijk om toestellen te bestellen. Bekijk ons uitgebreide dienstenportfolio.

Cloud telefonie MKB

NFON cloud telefonie is speciaal voor het MKB. U belt voordelig via internet. NFON neemt u per maand af als dienst. Hierdoor is het zeer flexibel en biedt het dezelfde functionaliteiten als bij een vaste telefooncentrale, maar heeft u niet de hoge investerings- kosten. Ideaal voor snelgroeiende bedrijven.

Vaste telefonie zakelijk

Vaste telefonie voor zakelijk gebruik is geschikt voor organisaties die het beheer in huis willen houden, telefonie willen integreren met backofficesystemen of specifieke gebruikerstoepassingen hebben. Zetacom levert vaste telefonie voor bedrijven en organisaties van één tot 100.000 medewerkers.

Zakelijk mobiel bellen

Bij Zetacom kunt u terecht voor zakelijke mobiele telefonie voor 10 tot meer dan 10.000 gebruikers. Wij werken samen met verschillende providers en zoeken naar de beste oplossing. Met zakelijk mobiel bellen van Zetacom profiteert u van veel kennis, goede service en betrouwbare dekking.

Draadloze communicatie

Draadloze communicatie is vaak essentieel in een bedrijfkritische werkomgeving, bijvoorbeeld in de zorg voor berichtenverkeer en alarmeringsmogelijkheden. Zetacom onderscheidt binnen de draadloze communicatie PrivateGSM, IP DECT en voice over wifi.

Location Based Services

Met Location Based Services kunt u de locatie bepalen van objecten of personen en op die manier efficiënter werken. Locatiebepaling wordt veel toegepast in de zorg, maar ook om logistieke processen te optimaliseren. Zetacom werkt met vooraanstaande merken zoals Ekahau en Aeroscout.

Vast-mobiel integratie

Wilt u dat uw medewerkers altijd en overal bereikbaar zijn? Zetacom biedt organisaties de mogelijkheid om vaste telefonie en mobiele telefonie volledig te integreren. Dankzij vast-mobiel integratie wordt zakelijk bellen een stuk eenvoudiger.

Unified Communications

Unified Communications is speciaal voor ondernemingen die de productiviteit en effectiviteit op de werkvloer willen verbeteren. Unified Communications is een verzamelnaam voor de integratie van communicatiediensten, zoals: instant messaging (chat), computer telefonie integratie, presence (beschikbaarheidsinformatie), video-conferentie en web-conferentie (delen van uw desktop).

Klant Contact Center

Vanaf 2015 is het voor grote organisaties als gemeentes, woningcorporaties en andere overheidsinstellingen verplicht een Klant Contact Center (KCC) te hebben ingericht. Het belang van een KCC is groot, de mate van klanttevredenheid hangt voor een groot gedeelte af van hoe zij worden opgevangen door het KCC. Zetacom is gespecialiseerd in het implementeren van Klant Contact Centers. De oplossingen van Zetacom helpen organisaties om hun klanten perfect te kunnen bedienen.

Voordelen van een Klant Contact Center op een rij

Inzicht in bereikbaarheid – het inrichten van een goed presterend Klant Contact Center begint met het opstellen van een bereikbaarheidsprofiel. Om de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is de bereikbaarheidsinformatie (presence) van de werknemers van groot belang. De processen van een organisatie zijn gericht op de klant.

Gedrag – het belang van onderlinge communicatie neemt steeds meer toe en vindt vaak plaats via telefoon, chat of e-mail. Daarom is het van belang dat deze kanalen goed met elkaar zijn geïntegreerd en de verschillende informatiestromen op elkaar zijn afgestemd.

Monitoring – naast het concreet afhandelen van gesprekken is ook een uitgebreide rapportagetool aanwezig. Door het realtime monitoren kunt u kwaliteit borgen, heeft u actueel inzicht en kunt u trends ontdekken. Daarnaast kan ons systeem de productiviteit van de werknemers sturen en worden hierdoor de bedrijfskosten in de hand  gehouden.

Lees meer over de Klant Contact Center oplossing die Zetacom heeft geïmplementeerd bij gemeente Maastricht of bekijk onze blog dat drie belangrijke pijlers omschrijft als het gaat om het Klant Contact Center.

Nog niet kunnen vinden wat het beste bij u past?

Neem dan contact op met één van de specialisten van Zetacom.
Stuur een mail naar info@zetacom.nl of bel met 088 938 2200.

Klanten

Zetacom verzorgde eerder telefonieoplossingen voor o.a.: