Cloud telefonie MKB

NFON cloud telefonie is speciaal voor het MKB. U belt voordelig via internet. NFON neemt u per maand af als dienst. Hierdoor is het zeer flexibel en biedt het dezelfde functionaliteiten als bij een vaste telefooncentrale, maar heeft u niet de hoge investerings- kosten. Ideaal voor snelgroeiende bedrijven.

 

Cloud telefonie, wat is dat?

Telefonie uit de cloud betekent niets anders dan dat u geen vaste telefooncentrale meer op kantoor heeft staan, maar dat dit een online dienst is. Hierdoor heeft u de vrijheid om te werken waar en wanneer u maar wilt. Het enigste wat u nodig heeft is een internet verbinding. U kunt NFON zelfs gebruiken via uw smartphone, laptop of desktop computer. Vergelijk het met wat Spotify doet voor muziek of Dropbox voor documenten.Hoe NFON werkt

 

Geen investeringen in hardware, software, licenties of installatie
Geen contracten
Alleen betalen voor wat u gebruikt
Onbeperkt en makkelijk schaalbaar
Meer dan 150 functies met automatische updates, dus altijd de nieuwste telefonie oplossing
Gratis onderling bellen
Nummerbehoud
Eenvoudig te bedienen
Offerte aanvragen

Wat is het verschil tussen hosted telefonie en cloud telefonie?

Hosted telefonie is het extern plaatsen van uw eigen private telefonieomgeving. U heeft dus nog steeds de beschikking over uw eigen afgeschermde telefonieoplossing. Cloud telefonie maakt gebruik van verschillende externe datacenters en wordt gedeeld door verschillende klanten. U kunt hierdoor altijd gebruik maken van openbare internetverbindingen. Met hosted telefonie is veelal een VPN verbinding met de telefonieomgeving benodigd. Met zowel hosted als met cloud telefonie, is het mogelijk om per gebruiker per maand de dienst af te nemen. 

Voordelen van cloud telefonie

Toegankelijkheid van NFON

Via NFON kunt u overal kunt bellen, of u nu thuis, onderweg, in het buitenland of op kantoor bent. U hoeft alleen een telefoon aan te sluiten of de speciale app op uw telefoon te installeren. Net zoals u op elke willekeurige computer kunt inloggen om uw Gmail-account te checken.

Gebruiksvriendelijkheid

U kunt heel eenvoudig alles zelf installeren, en gebruiken. Hier hoeft geen monteur voor langs te komen. Wilt u dit liever wel, dan kan dat natuurlijk ook.

Flexibiliteit

U kunt zoveel gebruikers aan- of afmelden als u wilt, of u nu 1 of 10.000 medewerkers heeft. U kunt eenvoudig zelf vestigingen of extra gebruikers toevoegen. Per maand kunt u gebruikers toevoegen of afmelden, u betaalt alleen voor wat u daadwerkelijk gebruikt. Ideaal voor bedrijven die snel groeien. U zit niet vast aan jaarcontracten, u bent altijd volledig contractvrij.

Voordeliger bellen

Met NFON hoeft u geen eenmalige investering in de centrale hardware, software, licenties of installatie te doen. U betaalt een klein startbedrag per gebruiker en bepaalt welk type toestel u gaat gebruiken. Een abonnement met alle functies is beschikbaar vanaf € 6,80 per maand. Updates zijn geheel gratis en worden automatisch gedaan. U beschikt dus altijd over de laatste versie. Doordat we voor al onze klanten gezamenlijk inkopen kunnen we u ook de laagste tarieven bieden voor uw gesprekskosten. Dit kan oplopen tot een besparing van wel 50% per maand op uw huidige kosten.

Prijs berekenen

Beter bereikbaar

Omdat NFON gebruikmaakt van verschillende Europese datacenters, is de dienst altijd beschikbaar. Als er een storing is bij één datacenter, neemt een ander het automatisch over. Hierdoor bent u dus altijd maximaal bereikbaar. Ook in het geval van een storing bij u op locatie. U kunt binnen een paar seconden uw vaste nummer doorschakelen naar bijvoorbeeld uw mobiel.

Functionaliteit

Met NFON heeft u de beschikking over meer dan honderd telefoonfuncties. De bekende functies zoals het aannemen van een gesprek voor een collega of een rapportage over hoe lang het duurt voordat de telefoon wordt aangenomen in uw organisatie. Maar ook nieuwe functies als bellen met uw mobiel via uw vaste nummer, bellen via de computer en een opname maken van de gesprekken zijn beschikbaar. Zo wordt bijvoorbeeld thuis- of flexwerken heel eenvoudig.

Review WINMAG ProMKB Best Choice WINMAG PRO

Onze cloudtelefonie-oplossing NFON is in november 2016 uitvoerig getest door het IT magazine WINMAG Pro. Zij hebben de dienst beoordeeld met het cijfer 9. Lees hier de volledige review.


NFON cloud telefonie brochure

De telefoondienst van NFON komt rechtstreeks via internet ‘uit de cloud’. Vanaf elke locatie in de wereld heeft u toegang tot NFON. Eenvoudig via het internet; op het hoofdkantoor, op een nevenvestiging, thuis of onderweg met uw smartphone of laptop.

Zakelijke telefonie: De ontwikkelingen in de telefonie op een rijtje.

Wat Spotify doet met de manier waarop we muziek consumeren, doet de cloud met telefonie: geen eenmalige investeringen, geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand. Die gebruikers beschikken altijd over de meest geavanceerde telefoniefunctionaliteit zoals vast-mobielintegratie, beschikbaarheidsinformatie (presence), thuis bereikbaar zijn op het vaste nummer van de zaak en indien gewenst zelfs over geavanceerde contactcenterfunctionaliteit zoals wachtrijsturing en skill based routing. En dat alles tegen aanzienlijk lagere kosten dan van traditionele telefonie.

Meer weten over dit onderwerp?

service medewerker

Cloud telefonie

voor Masco Aad Coljee: ‘We hebben niets gemerkt van het feit dat we naar een nieuw systeem zijn overgegaan.'

Partners

Zetacom werkt samen met de volgende partners.