Hosted telefonie grootzakelijk

De Zetacom Voice telefonieoplossing is speciaal voor grotere organisaties en zorginstellingen (500 tot 100.000+ aansluitingen). U heeft geen vaste centrale in huis, maar u betaalt per maand voor deze dienst. Kosten besparen, zeer flexibel en geavanceerde mogelijkheden.

Hosted telefoniewat is het?

Hosted telefonie betekent niets anders dan dat u geen vaste telefooncentrale meer op kantoor heeft staan. U telefoneert via het internet en dat maakt hosted telefonie een online dienst. U kunt het vergelijken met wat Gmail doet voor e-mail en Dropbox voor documenten.

Bij hosted telefonie zijn de kosten gebaseerd op het aantal gebruikers per maand. U kunt zoveel gebruikers op- en afschalen als u zelf wilt, u heeft geen zorgen over beheer, updates en upgrades. Met hosted telefonie kunt u overal bellen, of u nu in andere vestiging werkt, thuis of onderweg bent.

De voordelen van hosted telefonie

Geen investering nodig
Afhankelijk van uw wensen betaalt u een vast bedrag per gebruiker, per maand. U hoeft dus niet te investeren in kostbare hardware en u weet steeds waar u aan toe bent.

Geld besparen
Een kwalitatieve internetlijn met voldoende bandbreedte is alles wat u nodig heeft. Decentrale telefoonlijnen, vaste telefooncentrales, onderhoudscontracten en beheerkosten komen te vervallen. Met uw gsm bellen tegen vaste lijn tarieven én nummerweergave van de vaste aansluiting? Zetacom biedt vast-mobiel integratie.

Inzicht in gebruik en kosten
Als optie heeft u de mogelijkheid om geavanceerde gebruiks- en kostenrapportages te maken. Daarmee heeft u gedetailleerd inzicht in belgedrag en telefoniekosten. Deze kennis biedt u de mogelijkheid om organisatorische verbeteringen door te voeren.

Betrouwbare techniek
De techniek achter Zetacom Voice, is een redundant Mitel platform. Mitel heeft haar betrouwbaarheid ruimschoots bewezen. Veel Nederlandse ziekenhuizen vertrouwen op Mitel implementaties en beheer door Zetacom. De apparatuur wordt 24×7 proactief gemonitord in het datacenter van Zetacom. Met Zetacom Voice is telefonie ontzorgd en kunt u zich richten op uw bedrijfsvoering.

Geavanceerde functionaliteit
De standaard functionaliteiten zijn vaak voldoende. U kunt het standaardpakket echter uitbreiden met geavanceerde communicatieoplossingen zoals bedienposten, Unified Messaging, Klant Contact Centers, IVR, Unified Communications en Collaboration.

Ontzorging met hosted telefonie

Zetacom neemt het beheer van de omgeving op zich, zodat u zich kunt blijven focussen op uw core business.

Direct de nieuwste communicatiemiddelen
Nieuwe functionaliteiten worden snel en eenvoudig ingeschakeld, zonder hoge investeringen.

Nummerbehoud
Overstappen naar hosted telefonie kan met behoud van uw bestaande vaste nummers. Zetacom migreert uw aansluitingen op het moment dat uw vaste lijnen contractvrij zijn.


Telefonie in de cloud: verhoog uw flexibiliteit en verlaag uw kosten

Voorspelbare kosten, pay per use, eenvoudig op- en afschalen, eenvoudig aan- of uitzetten van functionaliteit. Dat zijn de redenen waarom de cloud als IT-businessmodel zo in de belangstelling staat. Niet iedere IT-manager realiseert zich dat telefonie en Unified Communications uit de cloud kunnen worden afgenomen. Wat zijn de voor- en nadelen van telefonie en Unified Communications uit de cloud? En wat komt er kijken bij de implementatie? U leest het in deze whitepaper.

Voor wie is hosted telefonie geschikt?

  • Startende onderneming

  • Voor bedrijven of organisaties voor wie telefonie geen kernproces is en die de specialistische kennis niet in huis hebben of willen hebben

  • Organisaties die hun telefonieomgeving willen vervangen of uitbreiden

  • Organisaties die groeien door overnames of het starten van nieuwe vestigingen

  • Organisaties die onzeker zijn over de toekomst en willen op- en afschalen

  • Organisaties die hun functionaliteit willen uitbreiden, zonder vast te zitten aan hoge investeringen

Meer weten over dit onderwerp?

Cees Buunders

Partners

Zetacom werkt samen met de volgende partners.