Integrale oplossingen voor betere werkprocessen, samenwerking of klantcontacten vragen vaak om de koppeling van uw telefonie met systemen voor bijvoorbeeld relatiebeheer (CRM). Of koppeling met de ERP-software (Enterprise Resource Planning) voor de werkprocessen in uw organisatie. Wij kunnen ook deze koppelingen voor u realiseren.
Door samenwerking te realiseren tussen uw telefooncentrale en uw IT-omgeving kunnen zeer waardevolle mogelijkheden ontstaan voor beter klantcontact of het optimaliseren van werkprocessen. Deze Computer Telefonie Integratie (CTI) maakt het bijvoorbeeld mogelijk om klanten die bellen direct te herkennen en belangrijke informatie over hen te tonen. Zo kunnen medewerkers beter anticiperen op bellers en hen direct beter helpen als ze de telefoon opnemen. Denk hierbij aan integratie met pakketten als Outlook, SAP, Salesforce, AFAS of Unit4. Zo levert Zetacom plug-and-play koppelingen met een lange lijst CRM oplossingen.
Wilt u de meest recente klantinformatie al automatisch zien voordat u de telefoon opneemt? Of heeft u behoeft om vanuit uw browser direct telefoongesprekken te kunnen starten? Onze consultants onderzoeken de behoeften graag samen met u en informeren u over de mogelijkheden die er zijn en hoe wij die kunnen realiseren.
Op die manier realiseren wij koppelingen met veel toegevoegde waarde voor uw organisatie en klanten. Lees ook onze blog de blog ‘Hoe was uw naam …‘ over de voordelen van CTI.
Als IT-manager heeft u vast gemerkt dat de rol van telefonie aan het veranderen is. Met cloud telefonie heb je geen eenmalige investeringen, geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand.
Lees in het whitepaper verder over de ontwikkelingen in telefonie. Of neem boven aan deze pagina direct contact op met Marion Hanssen, onze expert op het gebied van telefonie!
Actuele thema's