Zetacom Voice voor gemeenten

Volledige bereikbaarheid in de cloud

Volledige bereikbaarheid met Zetacom Voice voor gemeenten

Burgers hebben meer contactmogelijkheden dan ooit. Met Zetacom Voice voor gemeenten combineert u het beste uit meerdere werelden. Integreer uw telefonieomgeving met Microsoft Teams en andere kanalen, zoals social media en uw contactcenter. Daarmee ervaren zowel medewerkers als burgers het gemak van volledige bereikbaarheid in de cloud.

Benieuwd waarom organisaties kiezen voor Microsoft Teams? Lees dan ook onze blog: Na thuiswerken nieuwe stappen met Microsoft Teams

Voordelen van Zetacom Voice

  • Integreer zakelijke telefonie met bestaande systemen als Microsoft Teams;
  • Minimaliseer complexiteit en kosten met geavanceerde cloud-technologie;
  • Tevreden medewerkers en klanten door vereenvoudigde werkprocessen;
  • Wissel informatie uit tussen verschillende platformen met de OmniPresence-tool;
  • Geavanceerde gebruiksrapportages om kosten te optimaliseren;
  • Training en adoptie voor uw medewerkers door onze consultants.

 

Op 12 januari 2021 hebben wij een live event voor gemeenten georganiseerd over de integratie van nieuwe technologieën en bestaande platformen. Klik hier om de webinar terug te kijken.

Maximaliseer uw bereik met Zetacom Voice

Wij creëren een platform waarmee u de samenwerking, bereikbaarheid en werkprocessen naar een hoger niveau tilt. Vaak benut u al een oplossing van Microsoft voor primaire processen, zoals Active Directory, Office 365 en Microsoft Teams. Door het eenvoudig combineren van de juiste Mitel, Microsoft en Zetacom-onderdelen ontstaat een naadloze integratie. Daarmee faciliteert u medewerkers en burgers volledig. Met de OmniPresence tool wisselt u gemakkelijk informatie uit over meerdere platformen. De ZetaCom Voice Assistent is een virtuele assistent die gebruikers van uw contactcenter een positieve contactervaring geeft, bijvoorbeeld via Facebook en Whatsapp.

24/7 ondersteuning voor een vast bedrag

Als gecertificeerd Microsoft-partner maken wij het verschil met de integratie van diverse systemen en het automatiseren van processen. Via service en beheer (SLA) heeft u 24/7 toegang tot onze serviceorganisatie: zowel telefonisch, per e-mail of via een eigen portal. Zetacom bewaakt uw Zetacom Voice actief vanuit haar Network Operation Center en lost incidenten onmiddellijk op. Daarvoor betaalt u een vast bedrag per maand.

Neem direct contact op

photo Privé: Damiën Freriks

Benieuwd of Zetacom Voice bij uw gemeente past?

Download het whitepaper hiernaast voor meer informatie over het integreren van microsoft teams met telefonie, inclusief 4 aandachtspunten specifiek voor gemeenten. Liever een gesprek over uw specifieke situatie? Neem dan bovenaan deze pagina vrijblijvend contact op met onze Zetacom Voice specialist Damien Freriks!