Altijd bereikbaar

Benut ICT voor beter klantcontact

Persoonlijk contact is waardevol, maar als klantcontact even niet face-to-face is, helpt ICT om het dichterbij te brengen. Dit zorgt voor een betere customer experience. Daarvoor zijn steeds meer verschillende communicatiekanalen beschikbaar. Denk naast (mobiele) telefonie, websites, e-mail, en de klassieke post bijvoorbeeld ook aan chat-systemen en WhatsApp.

cloud telefonie

Slimme technologie gaat deze klantcontact steeds meer ondersteunen. Naast betere bereikbaarheid moet dat ook zorgen voor een betere klantbeleving en bijvoorbeeld monitoring van wachtrijen en wachttijden. Zodat we met de juiste informatie werkprocessen blijven verbeteren. Zo kunnen onze oplossingen ook verregaande ondersteuning bieden voor uw Klant Contact Center (KCC). Zetacom weet als ICT-specialist hoe we dit samen kunnen realiseren voor uw klantcontacten.

De ontwikkelingen in de telefonie op een rijtje

Als IT-manager heeft u vast gemerkt dat de rol van telefonie aan het veranderen is. Wat Spotify doet met de manier waarop we muziek consumeren, doet de cloud met telefonie: geen eenmalige investeringen, geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand.
Benieuwd welke ontwikkelingen zich voordoen op het gebied van telefonie en welke keuzes u heeft?