Multichannel

Multichannel contact met een consistent imago

Goede communicatie is de basis voor goede samenwerking, maar de manier waarop mensen communiceren verandert. Er komen steeds meer communicatiemiddelen en informatiebronnen. En bij ieder kanaal hebben uw gebruikers en klanten andere verwachtingen.

cloud telefonie

Een belangrijke uitdaging van multichannel klantcontact is om communicatiemiddelen goed op elkaar af te stemmen. En om te zorgen dat klanten via verschillende kanalen wel altijd een positieve én consistente ervaring houden. Dit moet goed zijn afgestemd op de verwachtingen die klanten bij ieder communicatiekanaal hebben, bijvoorbeeld ten aanzien van responsetijden. Zetacom helpt organisaties hierbij door te zorgen voor integrale oplossingen met doelgerichte inzet en beheersing van ICT.

Uw imago bepaalt u zelf, maar wij helpen om dit uniform uit te dragen via alle kanalen. De Unified Communications oplossingen van Zetacom bieden het platform om alle kanalen goed op elkaar af te stemmen en bij elkaar te brengen.

Altijd bereikbaar

Persoonlijk contact is waardevol, maar als klantcontact even niet face-to-face is, helpt ICT om het dichterbij te brengen. Dit zorgt voor een betere customer experience.