Persoonlijk contact

Benut klantgegevens voor optimale klantbeleving

Uw klanten goed kennen, is essentieel voor een goed klantcontact. In grotere organisaties is het daarvoor belangrijk om gegevens over klanten goed op te slaan en te benutten. Bijvoorbeeld door data uit uw CRM-systeem te koppelen met andere systemen, zoals ERP-software (Enterprise Resource Planning) voor de werkprocessen in uw organisatie.

digitale transformatie

Als uw ICT-partner en system integrator helpt Zetacom ook om deze slag te maken. Zodat u de verwachtingen van klanten kunt waarmaken en zij zich begrepen en herkend voelen in het contact met uw organisatie. Zo kunt u klanten al herkennen voordat u de telefoon opneemt.

Lees meer in de blog ‘Digitale transformatie het menselijke aspect waarborgen in een wereld van slimme machines‘.

In 9 stappen naar betere bereikbaarheid & klantcontacten

Goede bereikbaarheid én goede klantcontacten zijn essentiële onderdelen binnen een organisatie. Met alle verschillende kanalen en het behouden van een optimale klantbeleving, is dit soms een uitdaging. Technisch kan er steeds meer en klanten hebben steeds hogere verwachtingen. Hoe gaat u daar mee om? Middels een stappenplan nemen we u graag mee in het proces naar de beste oplossingen voor uw organisatie.