Persoonlijk contact

Benut klantgegevens voor optimale klantbeleving

Uw klanten goed kennen, is essentieel voor een goed klantcontact. In grotere organisaties is het daarvoor belangrijk om gegevens over klanten goed op te slaan en te benutten. Bijvoorbeeld door data uit uw CRM-systeem te koppelen met andere systemen, zoals ERP-software (Enterprise Resource Planning) voor de werkprocessen in uw organisatie.

digitale transformatie

Als uw ICT-partner en system integrator helpt Zetacom ook om deze slag te maken. Zodat u de verwachtingen van klanten kunt waarmaken en zij zich begrepen en herkend voelen in het contact met uw organisatie. Zo kunt u klanten al herkennen voordat u de telefoon opneemt.

Hoe was uw naam…?

“Hoe was uw naam…”. Tenenkrommend, maar een veel gehoorde uitdrukking bij het doorverbinden van een gesprek of het maken van een terugbelnotitie. Mijn antwoord is altijd: “Mijn naam is nog steeds..”. Maar zou het niet mooi zijn als je weet wie je aan de lijn hebt?

Lees er alles over in onze blog.