CTI-integratie

Telefonie koppelen met uw netwerk, CRM of ERP

Herken uw klant al voordat u de telefoon opneemt

Integrale oplossingen voor betere werkprocessen, samenwerking of klantcontacten vragen vaak om de koppeling van uw telefonie met systemen voor bijvoorbeeld relatiebeheer (CRM). Of koppeling met de ERP-software (Enterprise Resource Planning) voor de werkprocessen in uw organisatie. Wij kunnen ook deze koppelingen voor u realiseren.

sensoren en cameras

Beter klantcontact met integratie van CRM/ERP-pakketten

Door samenwerking te realiseren tussen uw telefooncentrale en uw IT-omgeving kunnen zeer waardevolle mogelijkheden ontstaan voor beter klantcontact of het optimaliseren van werkprocessen. Deze Computer Telefonie Integratie (CTI) maakt het bijvoorbeeld mogelijk om klanten die bellen direct te herkennen en belangrijke informatie over hen te tonen. Zo kunnen medewerkers beter anticiperen op bellers en hen direct beter helpen als ze de telefoon opnemen.

Wat heeft uw organisatie nodig?

Wilt u de meest recente klantinformatie al automatisch zien voordat u de telefoon opneemt? Of heeft u behoeft om vanuit uw browser direct telefoongesprekken te kunnen starten? Onze consultants onderzoeken de behoeften graag samen met u en informeren u over de mogelijkheden die er zijn en hoe wij die kunnen realiseren. Op die manier realiseren wij koppelingen met veel toegevoegde waarde voor uw organisatie en klanten. Lees verder over de voordelen van CTI.

Cloud Telefonie

Met telefonie uit de cloud heeft u geen vaste telefooncentrale meer op kantoor. Deze online dienst geeft organisaties veel vrijheid en flexibiliteit. Bijvoorbeeld om te werken waar en wanneer u maar wilt. En dat zonder grote investeringen en vaste contracten, met een vast bedrag per gebruiker per maand.