De Haan Automotive zeer tevreden over de samenwerking met Zetacom

De Haan Automotive, sinds 1975 actief in autoherstel, is inmiddels uitgegroeid tot een full service provider op automotive terrein. De diensten die worden aangeboden zijn: autotransport, autoherstel, autoberging, pechhulp en poolbeheer. In alle werkplaatsen, maar ook op kantoor staan enthousiaste en gekwalificeerde mensen borg voor een uitstekende service aan de klant.

< Terug naar overzicht

Jarenlange samenwerking

De Haan Automotive is al sinds 1999 klant. “In 1999 zijn wij voor het eerst in aanraking gekomen met het toenmalige TKT, dat later overgenomen is door Zetacom. We hadden een telefooncentrale nodig en hebben toen voor een traditionele telefooncentrale gekozen. Nu de wereld is veranderd en de samenwerking met Zetacom altijd prettig is geweest, heb ik ze opnieuw benaderd”, vertelt Pieter Jongenotter, Directeur bij De Haan Automotive. De behoefte die deze klant had was vooral vernieuwing en een betere integratie van zijn telefonie en netwerk. De oude centrale werd niet meer ondersteund en sloot niet meer aan bij de huidige behoefte. Er zijn nu namelijk vier afdelingen die onderling juist verbonden moeten zijn. Verder zijn er een aantal medewerkers op de buitendienst werkzaam waarvoor een goede integratie van een mobiele applicatie een vereiste is.

Aanpak

“De heer Jongenotter kon ons heel goed vertellen wat hij nodig had en hoe deze oplossing ingericht zou moeten worden. Het was goed om te zien wat de verwachting van de klant is en welke functionaliteiten hij wel of juist niet zoekt. Er was zelfs al een nummerplan gemaakt door de systeembeheerder” vertelt Bas Wijgh, accountmanager Zetacom. “De Cloud telefonieoplossing
van NFON sluit naadloos aan bij de vraag van deze klant. Het is snel en relatief makkelijk te implementeren, waarbij deze oplossing ook flexibel is in schaalbaarheid” zegt Bas Wijgh. “Goede voorbereiding is het halve werk. Ik vind het belangrijk dat alle betrokken partijen met elkaar om de tafel gaan om zo de implementatie door te nemen. Voordeel hiervan is dat eventuele problemen op voorhand gesignaleerd en opgelost kunnen worden. De samenwerking en communicatie tussen Zetacom en mijn team was erg goed en dit heeft geresulteerd in een goede overgang naar onze nieuwe omgeving” sluit de heer Jongenotter af.