Een belangrijke uitdaging van multichannel klantcontact is om communicatiemiddelen goed op elkaar af te stemmen. En om te zorgen dat klanten via verschillende kanalen wel altijd een positieve én consistente ervaring houden. Dit moet goed zijn afgestemd op de verwachtingen die klanten bij ieder communicatiekanaal hebben, bijvoorbeeld ten aanzien van responsetijden. Zetacom helpt organisaties hierbij door te zorgen voor integrale oplossingen met doelgerichte inzet en beheersing van ICT.
Uw imago bepaalt u zelf, maar wij helpen om dit uniform uit te dragen via alle kanalen. De Unified Communications oplossingen van Zetacom bieden het platform om alle kanalen goed op elkaar af te stemmen en bij elkaar te brengen.
Lees een van onze cases in de blog ‘schoenengigant vanHaren geeft klantbeleving extra impuls’.
Goede bereikbaarheid én goede klantcontacten zijn essentiële onderdelen binnen een organisatie. Met alle verschillende kanalen en het behouden van een optimale klantbeleving, is dit soms een uitdaging. Technisch kan er steeds meer en klanten hebben steeds hogere verwachtingen. Hoe gaat u daar mee om? Middels een stappenplan nemen we u graag mee in het proces naar de beste oplossingen voor uw organisatie.
Actuele thema's