Persoonlijk contact

Benut klantgegevens voor optimale klantbeleving

Uw klanten goed kennen, is essentieel voor een goed klantcontact. In grotere organisaties is het daarvoor belangrijk om gegevens over klanten goed op te slaan en te benutten. Bijvoorbeeld door data uit uw CRM-systeem te koppelen met andere systemen, zoals ERP-software (Enterprise Resource Planning) voor de werkprocessen in uw organisatie.

digitale transformatie

Als uw ICT-partner en system integrator helpt Zetacom ook om deze slag te maken. Zodat u de verwachtingen van klanten kunt waarmaken en zij zich begrepen en herkend voelen in het contact met uw organisatie. Zo kunt u klanten al herkennen voordat u de telefoon opneemt.

Lees meer in de blog ‘Digitale transformatie het menselijke aspect waarborgen in een wereld van slimme machines‘.

Whitepaper: De ontwikkelingen in de telefonie op een rijtje. Welke keuze heb ik?

Als IT-manager heeft u vast gemerkt dat de rol van telefonie aan het veranderen is. Wat Spotify doet met de manier waarop we muziek consumeren, doet de cloud met telefonie: geen eenmalige investeringen, geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand.

Benieuwd welke ontwikkelingen zich voordoen op het gebied van telefonie en welke keuzes u heeft? Vul het formulier in en u ontvangt de whitepaper per e-mail.