CTI-integratie

Telefonie koppelen met uw netwerk, CRM of ERP

Herken uw klant al voordat u de telefoon opneemt

Integrale oplossingen voor betere werkprocessen, samenwerking of klantcontacten vragen vaak om de koppeling van uw telefonie met systemen voor bijvoorbeeld relatiebeheer (CRM). Of koppeling met de ERP-software (Enterprise Resource Planning) voor de werkprocessen in uw organisatie. Wij kunnen ook deze koppelingen voor u realiseren.

integratie

Beter klantcontact met integratie van CRM/ERP-pakketten

Door samenwerking te realiseren tussen uw telefooncentrale en uw IT-omgeving kunnen zeer waardevolle mogelijkheden ontstaan voor beter klantcontact of het optimaliseren van werkprocessen. Deze Computer Telefonie Integratie (CTI) maakt het bijvoorbeeld mogelijk om klanten die bellen direct te herkennen en belangrijke informatie over hen te tonen. Zo kunnen medewerkers beter anticiperen op bellers en hen direct beter helpen als ze de telefoon opnemen. Denk hierbij aan integratie met pakketten als Outlook, SAP, Salesforce, AFAS of Unit4. Zo levert Zetacom plug-and-play koppelingen met een lange lijst CRM oplossingen.

Wat heeft uw organisatie nodig?

Wilt u de meest recente klantinformatie al automatisch zien voordat u de telefoon opneemt? Of heeft u behoeft om vanuit uw browser direct telefoongesprekken te kunnen starten? Onze consultants onderzoeken de behoeften graag samen met u en informeren u over de mogelijkheden die er zijn en hoe wij die kunnen realiseren. Op die manier realiseren wij koppelingen met veel toegevoegde waarde voor uw organisatie en klanten. Lees verder over de voordelen van CTI.

Lees meer in deze blog.

Whitepaper: De ontwikkelingen in de telefonie op een rijtje. Welke keuze heb ik?

Als IT-manager heeft u vast gemerkt dat de rol van telefonie aan het veranderen is. Wat Spotify doet met de manier waarop we muziek consumeren, doet de cloud met telefonie: geen eenmalige investeringen, geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand.

Benieuwd welke ontwikkelingen zich voordoen op het gebied van telefonie en welke keuzes u heeft? Vul het formulier in en u ontvangt de whitepaper per e-mail.