Cloud Telefonie

Vrijheid en Flexibiliteit

Met telefonie uit de cloud heeft u geen vaste telefooncentrale meer op kantoor. Dit geeft organisaties veel vrijheid en flexibiliteit. Bijvoorbeeld om te werken waar en wanneer u maar wilt. En dat zonder grote investeringen of vaste contracten, met een vast bedrag per gebruiker per maand. Zodat u weet waaar u aan toe bent. 

headset

Belangrijke voordelen van cloud telefonie

Dit zijn belangrijke kenmerken en voordelen van cloud telefonie:

  • Geen investeringen in hardware, software, licenties of installatie.
  • Geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand.
  • Alleen betalen voor wat u gebruikt.
  • Onbeperkt en gemakkelijk schaalbaar.
  • Veel handige functies voor nieuwe telefonie-oplossingen.
  • Gratis onderling bellen.

Altijd de beste oplossing voor uw situatie

Zetacom biedt op het gebied van cloud telefonie alle leidende oplossingen. Vanuit ons brede portfolio met oplossingen van bekende leveranciers zoals KPN, Vodafone en bijvoorbeeld NFON selecteren wij zorgvuldig de beste oplossing voor uw situatie en organisatie. Of dat nu in de publieke of private cloud moet zijn of met managed services. Daarom krijgt u bij ons onafhankelijk advies voor de beste (cloud) telefonie oplossing.

iStock-516324426-900x600

Cloud of hosted telefonie?

Bij het nadenken over cloud telefonie wordt ook regelmatig gedacht aan hosted telefonie. Wat is het verschil? Bij hosted telefonie wordt uw eigen private telefonieomgeving (extern) geplaatst en beheerd. Hiermee houdt u dus de beschikking over uw eigen afgeschermde telefonieoplossing.

Cloud telefonie maakt gebruik van verschillende externe datacenters. U kunt hierdoor altijd gebruik maken van openbare internetverbindingen, redundant uitgevoerd voor maximale uptime. Met hosted én cloud telefonie is het mogelijk om de dienst per gebruiker per maand af te nemen.

Whitepaper

Als IT-manager heeft u vast gemerkt dat de rol van telefonie aan het veranderen is. Wat Spotify doet met de manier waarop we muziek consumeren, doet de cloud met telefonie: geen eenmalige investeringen, geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand. Daarom heeft Zetacom voor u een whitepaper over de ontwikkelingen in de telefonie.