Klant Contact Center

Integrale ICT-oplossing voor uw Klant Contact Center (KCC)

Een modern Klant Contact Center (KCC) werkt met steeds meer verschillende communicatiemiddelen. Van telefoon, e-mail en website tot WhatsApp, sociale media of chat. Zo kunt u uw klanten zo goed mogelijk helpen. De integrale oplossingen van Zetacom voor uw KCC bieden hierbij uitkomst.

Headset Ccontactcenter

Steeds meer kanalen: uitdaging voor KCC

Hoe multimedia is uw KCC al? En werkt dat goed of moet er meer gebeuren? Veel organisaties staan voor grote uitdagingen om hun klantcontacten te verbeteren. Dat gebeurt tegenwoordig niet alleen meer met telefonie, maar langs steeds meer kanalen. Een centrale KCC-omgeving maakt het mogelijk om dit goed en efficiënt te organiseren, zodat de communicatie wel eenduidig blijft.

Zetacom maakt dit mogelijk door te zorgen voor een integrale oplossing. Wij geven onafhankelijk advies en uit ons brede portfolio met beschikbare oplossingen van verschillende leveranciers selecteren wij de meest geschikte oplossingen voor uw situatie. Die combineren wij tot uw ideale KCC-omgeving. Daarvoor kijken wij verder dan de techniek. Want juist de werkprocessen en het gedrag van medewerkers in uw organisatie zijn cruciaal om een integrale oplossing goed op af te stemmen. De voordelen van deze aanpak ervaren uw klanten en medewerkers in de praktijk.

Lees in de blog ‘Schoenengigant VanHaren geeft klantbeleving extra impuls’ hoe we dit hebben gerealiseerd voor VanHaren.

Whitepaper: De ontwikkelingen in de telefonie op een rijtje. Welke keuze heb ik?

Als IT-manager heeft u vast gemerkt dat de rol van telefonie aan het veranderen is. Wat Spotify doet met de manier waarop we muziek consumeren, doet de cloud met telefonie: geen eenmalige investeringen, geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand.

Benieuwd welke ontwikkelingen zich voordoen op het gebied van telefonie en welke keuzes u heeft? Vul het formulier in en u ontvangt de whitepaper per e-mail.