KCC: Klant Contact Center

Integrale oplossing voor uw Klant Contact Center

Een modern KCC voor betere klanttevredenheid via alle kanalen

Een modern Klant Contact Centrum (KCC) werkt met steeds meer verschillende communicatiemiddelen. Van telefoon, e-mail en de website tot WhatsApp, sociale media of chats. Zo kunt u klanten op iedere manier zo goed mogelijk helpen. De integrale oplossingen van Zetacom bieden hierbij uitkomst voor ieder KCC.

 

KCC voor gemeenten, zorg en bedrijven

Het KCC wordt steeds belangrijker voor de klant contact diensten van gemeenten, zorgorganisaties en bedrijven. Zij stellen allemaal hun eigen eisen aan een contact center, maar deels staat iedereen voor dezelfde uitdaging. Want klantcontacten verlopen via steeds meer kanalen. Een centrale KCC-omgeving maakt het mogelijk om dit goed en efficiënt te organiseren, zodat de communicatie wel eenduidig blijft. Want ondertussen wordt klanttevredenheid voor iedereen een steeds belangrijker aandachtspunt.

Integrale oplossing met Zetacom

Zetacom maakt goede én efficiënte klantcontacten mogelijk door systemen slim te koppelen tot een integrale oplossing. Wij geven onafhankelijk advies en uit ons brede portfolio met beschikbare oplossingen van verschillende leveranciers zorgen wij voor de meest geschikte oplossingen voor uw situatie. Die combineren wij tot uw ideale KCC-omgeving.

Hiervoor kijken wij ook verder dan de techniek. Want juist de werkprocessen en het gedrag van medewerkers in uw organisatie zijn cruciaal om een integrale oplossing goed op af te stemmen.
Ook de koppeling van uw telefonie met MS Teams en bredere Computer Telefonie Integratie (CTI) kunnen wij uiteraard voor u realiseren.

Lees in onze blog ‘Schoenengigant VanHaren geeft klantbeleving extra impuls over onze aanpak bij  dit bedrijf.

Neem direct contact op

Wat is een klant contact centrum (KCC)?

Klantcontact is elk direct contact tussen een organisatie en een klant. Vroeger verliep dat vooral telefonisch en per post, maar daar zijn inmiddels veel meer kanalen bijgekomen. Denk aan de contactmomenten per e-mail, chat, WhatsApp of sociale media. Een goed functionerend customer contact center helpt om al die communicatiestromen efficiënt en eenduidig te organiseren. Zo zorgt een KCC voor betere klantbeleving én efficiëntere verwerking van alle contacten.

Waarom een klant contact centrum?

Klanttevredenheid en de behoeften van klanten staan centraal in een goede klantcontactstrategie. Een contact center maakt het mogelijk om dit ook efficiënt te organiseren. Het mag daarbij niet uitmaken hoe iemand contact legt met uw organisatie. De boodschap, klantgerichtheid en de manier van communiceren moeten eenduidig zijn en gericht op klanttevredenheid.

Optimaal klantcontact door efficiënt gebruik van uw ICT-omgeving?

Lees dan het whitepaper hierover. Of neem bovenaan deze pagina vrijblijvend contact op met onze specialist Marion Hanssen!