Zetacom Voice

Zetacom Voice is hosted telefonie in een private cloud. Alle mogelijkheden van zakelijke telefonie met het gemak van de cloud, tegen lagere kosten.

Zetacom Voice is een redundante communicatievoorziening vanuit de cloud. Zetacom bouwt deze dienst rondom de technologie van fabrikant Mitel. Mitel is een innovatief Canadese fabrikant en heeft een marktleidende rol in een groot deel van de wereld, waaronder Europa. Mitel is al 45 jaar een leider in de industrie en ondersteunt daarmee organisaties bij het leggen van verbindingen, samenwerken en het bedienen van hun klanten. 70 miljoen gebruikers in meer dan 100 landen vertrouwen op Mitel.

servicedesk-05

Met Zetacom Voice beschikt u over een Private Cloud. Dit betekent dat Zetacom de componenten alléén voor uw organisatie inricht. U deelt niets met andere Zetacom cloud klanten. Dit verhoogt veiligheid en maakt het u makkelijker om aan AVG vereisten te voldoen. Ook biedt het Zetacom de mogelijkheid om u van maatwerk te voorzien.

Zetacom Vast

Zetacom is onafhankelijk provider en levert (redundante) SIP Trunks en/of dataverbindingen van zowel T-Mobile, KPN als Vodafone. Deze dienst draagt de naam “Zetacom Vast”. Mocht u echter de wens hebben voor een provider naar eigen keuze, dan is dat mogelijk. In dat geval zorgt Zetacom voor de portering van die netlijnen naar uw Zetacom Voice Private Cloud.

Vast-Mobiel integratie

Wilt u ook met uw gsm (intern) over de telefooncentrale bellen? En wilt u bereikbaar zijn onder één nummer? Zetacom Voice biedt de mogelijkheid voor Vast-Mobiel integratie (Va-Mo). Binnen Nederland kunt u met het intern nummerplan bellen met collega’s. Collega’s kunnen u via het interne nummer bellen, waar u ook bent. Zo vergroot u uw bereikbaarheid tegen lagere kosten.

Inzicht in gebruik

Zetacom Voice biedt u ook de mogelijkheid (als optie) om geavanceerde gebruiks- en kostenrapportages te maken. Daarmee heeft u gedetailleerd inzicht in belgedrag en telefoniekosten. En als uw organisatie verandert? Dan verandert Zetacom Voice mee. Zetacom bindt u niet aan langdurige verplichtingen. Zo blijft uw ‘abonnement’ altijd aansluiten bij uw organisatorische behoefte.

Het nieuwe werken

Zetacom Voice biedt alle gewenste functionaliteiten, ook voor thuiswerken. Als medewerkers thuis over een ergonomische werkplek moeten beschikken met telefoniefaciliteiten dan is dit met een brede range aan toestellen te realiseren. Van een eenvoudig thuiswerktoestel voor bereikbaarheid of een uitgebreid toestel met pc-applicaties voor Contact Center agenten. Het realiseren van een uitzonderlijke klantervaring is het uitgangspunt voor de meeste bedrijven. Met MiCloud Contact Center Business kunt u uw klantinteracties effectiever beheren zonder de complexiteit van het beheren van een traditioneel contactcenter. Wij minimaliseren de complexiteit en kosten door middel van geavanceerde cloud technologie, zodat u zich kunt concentreren op het maximaliseren van uw core business en klanttevredenheid.

Service en beheer (SLA)

U heeft 24/7 toegang tot onze serviceorganisatie, zowel telefonisch, per email als via uw eigen webportal. Zetacom bewaakt uw Zetacom Voice actief vanuit haar Network Operation Center. Incidenten worden onmiddellijk voor u opgelost. De kenmerken van onze service vindt u terug in onze Zetacom Voice – Service Level Agreement (SLA). U betaalt hiervoor een vast bedrag per gebruiker per maand als SLA abonnement.

Zetacom Voice Assistant

Met een abonnement “Zetacom Voice Assistant” wordt kunstmatige intelligentie (artificial intelligence) toegevoegd aan uw contact center omgeving. Zetacom Voice Assistant is een virtuele assistent die uw contact center medewerkers helpt de ‘bezoekers’ een positieve contact ervaring te geven met uw organisatie.

virtuele assistent-01