Dit is een beheertraining voor iedereen die zich bezighoudt (of gaat houden) met het beheer van het Mitel Communicatieplatform. Na het volgen van deze cursus beheersen gebruikers alle noodzakelijke vaardigheden voor het dagelijks beheer.
Deze training duurt twee dagen en wordt op maandag en dinsdag gegeven.
Kosten: € 1.250,00 p.p.
Locatie: bij Zetacom , De Gruyterfabriek, Veemarktkade 8 – gebouw J, 5222 AE ’s-Hertogenbosch
Meer weten? Klik hier.
Deze training is bedoeld voor iedereen die werkt met de Mitel bedienpost: telefonistes, receptionistes en bewaking. Het gaat hierbij om inzicht te krijgen in alle basishandelingen en telefonistenfaciliteiten, zodat oproepen efficiënt kunnen worden afgehandeld. Op deze manier wordt de bereikbaarheid vergroot en neemt de klantvriendelijkheid in het telefoonverkeer toe.
Deze training duurt één dagdeel en wordt op woensdag en donderdag gegeven.
Kosten: € 625,00 (inclusief reiskosten) of vijf C strippen (max. drie deelnemers).
Deze training wordt verzorgd op klantlocatie.
Meer weten? Klik hier.
Beheertraining voor iedereen die zich bezighoudt (of gaat houden) met het beheer van de OpenScape Voice telefooncentrale. Na het volgen van deze cursus hebben gebruikers goed inzicht verkregen in de complete configuratie van de telefooncentrale en zijn alle noodzakelijke vaardigheden geleerd voor het dagelijks beheer.
Deze training duurt twee dagen en wordt op woensdag en donderdag gegeven.
Kosten: € 2.195,00 (max. drie deelnemers)
De training wordt verzorgd op klantlocatie.
Meer weten? Klik hier.
Als IT-manager heeft u vast gemerkt dat de rol van telefonie aan het veranderen is. Wat Spotify doet met de manier waarop we muziek consumeren, doet de cloud met telefonie: geen eenmalige investeringen, geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand.
Een werkplek die past bij de gebruiker
Actuele thema's