Mitel training

Mitel training

Mitel trainingen en opleidingen

Een succesvolle implementatie van uw nieuwe communicatieplatform, valt of staat met het draagvlak binnen uw organisatie. Mensen werken met meer plezier wanneer zij optimaal gebruik kunnen maken van alle nieuw geboden faciliteiten en functionaliteiten. Het Zetacom Training Center (ZTC) te ‘s-Hertogenbosch is volledig ingericht om in deze behoefte te voorzien.

Welke trainingen kunnen er door het ZTC worden verzorgd?

Vanuit het ZTC organiseert Zetacom onder andere trainingen op het gebied van:

Training Mitel Toestel (Mitel 53xx/69xx series)

Korte instructie van 1½ uur bedoeld voor alle medewerkers die gebruik maken van een toestel uit de 5300 serie. Na de training beheerst de cursist(e) alle noodzakelijke basishandelingen (zoals aannemen, doorverbinden, in de wacht zetten) waardoor oproepen efficiënt kunnen worden afgehandeld.

Training Mitel Toestel IP Dect

Korte instructie van 1½ uur voor alle medewerkers die gebruik (gaan) maken van een Mitel IP DECT / WIFI toestel. Na de training beheerst de cursist(e) alle noodzakelijke basishandelingen waardoor oproepen efficiënt kunnen worden afgehandeld. De bereikbaarheid wordt hierdoor vergroot en de klantvriendelijkheid in het telefoonverkeer zal hierdoor toenemen.

Training Mitel VoWLAN (5624/ Ascom i62)

Korte instructie van ongeveer 1½ uur voor alle medewerkers die gebruik maken van een Ascom i75 of i62 WIFI toestel. Na de training beheerst de cursist(e) alle noodzakelijke basishandelingen waardoor oproepen efficiënt kunnen worden afgehandeld. De bereikbaarheid wordt hierdoor vergroot en de klantvriendelijkheid in het telefoonverkeer zal hierdoor toenemen.

Telefoniste training: Mitel MiVoice Business Console

Deze training is bedoeld voor iedereen die werkt met de Mitel bedienpost: telefonistes, receptionistes, bewaking, maar ook eventuele vervangers. Na de training beheerst de cursist(e) alle noodzakelijke basishandelingen en telefonistefaciliteiten, waardoor oproepen efficiënt kunnen worden afgehandeld. Voor zowel de toestel training als voor de bedienpost training geldt dat de bereikbaarheid wordt vergroot en de klantvriendelijkheid in het telefoonverkeer zal toenemen. De duur van deze training is 1 dagdeel.

Training Mitel MiContact Center Agent

Deze training is bedoeld voor contact center Medewerkers en Supervisors werkzaam in een contact center omgeving. Na deze 3,5 uur durende training kan de cursist(e) het toestel efficiënt bedienen. De cursist(e) beheerst de basishandelingen en faciliteiten van de ACD-omgeving. Behalve het verbeteren van de klantvriendelijkheid, wordt hierdoor ook de telefonische bereikbaarheid vergroot.

Training Mitel MiContact Center Manager (Basic & Advanced)

Deze trainingen duren respectievelijk 1 en 2 dagdelen en zijn met name geschikt voor Supervisors en Contact Center Managers. Tevens zijn deze trainingen geschikt voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het dagelijkse beheer van de contact center omgeving en inzicht willen verkrijgen in de rapportage mogelijkheden die CCM uw organisatie biedt.

Training Mitel gebruikerstraining MiCollab Client

Een training voor iedereen die met de MiCollab Client gaat werken. De cursist(e) beheerst na de training alle basishandelingen en de telefonie-faciliteiten op zowel applicatie als op toestel niveau (PC+ telefoon, Smartphone, Tablet) waardoor de individuele bereikbaarheid sterk verbetert. De duur van deze training is 2 uur.

Training Mitel gebruikerstraining MiCollab Console

Deze training is bedoeld voor iedereen die met MiCollab Client Console gaat werken: telefonistes, receptionistes, hoofdtoestel, bewaking, maar ook eventuele vervangers. Na de training beheerst de cursist(e) alle noodzakelijke basishandelingen en telefonistefaciliteiten, waardoor oproepen efficiënt kunnen worden afgehandeld. De duur van deze training is 1 dagdeel (3,5 uur).

Training Mitel gebruikerstraining UC360 Collaboration Point

Korte instructie van 1½ uur voor medewerkers die gebruik (gaan) maken van een Mitel UC360 Conference toestel. Na de training beheerst de cursist(e) alle noodzakelijke basishandelingen waardoor conferentiegesprekken efficiënt kunnen worden opgezet en afgehandeld.

Training Mitel Systeembeheer (Basic)

Dit is een beheertraining voor iedereen die zich bezighoudt (of gaat houden) met het beheer van de Mitel telefooncentrale. Na het volgen van deze 2 daagse cursus beheerst de cursist(e) alle noodzakelijk vaardigheden om dagelijks beheer te kunnen uitoefenen op de telefooncentrale. Deze training wordt verzorgd door het Zetacom Training Center, locatie ’s-Hertogenbosch.

Training Mitel Systeembeheer Contact Center IVR (Interactive Voice Response)

Dit is een beheertraining voor iedereen die zich bezighoudt (of gaat houden) met het beheer van Call Flows binnen de ACD omgeving van de Mitel telefooncentrale. Na het volgen van deze 1 daagse cursus beheerst de cursist(e) alle noodzakelijk vaardigheden om dagelijks beheer te kunnen uitoefenen op de Call Flows. Voor deze training is het echter noodzakelijk dat u eerst de Mitel Systeembeheer training volgt of voldoet aan het kennis niveau van een Mitel systeembeheerder. Deze training wordt verzorgd door het Zetacom Training Center, locatie ’s-Hertogenbosch.

Training Mitel Systeembeheer Nupoint Unified Messaging

Dit is een beheertraining voor iedereen die zich bezighoudt (of gaat houden) met het beheer van Voicemail boxen, Call Flows, keuzemenu’s en tijdplannen binnen de Mitel omgeving. Na het volgen van deze 1 daagse cursus beheerst de cursist(e) alle noodzakelijk vaardigheden om dagelijks beheer te kunnen uitoefenen op de Nupoint omgeving. Voor deze training is het echter noodzakelijk dat u eerst de Mitel Systeembeheer training volgt of voldoet aan het kennis niveau van een Mitel systeembeheerder. Deze training wordt verzorgd door het Zetacom Training Center, locatie ’s-Hertogenbosch.

Training Mitel Systeembeheer VoWLAN (5624/ Ascom i62)

Dit is een beheertraining voor iedereen die zich bezighoudt (of gaat houden) met het beheer van een VoWLAN omgeving gekoppeld aan een Mitel telefooncentrale. Na het volgen van deze 1 daagse cursus beheerst de cursist(e) alle noodzakelijk vaardigheden om dagelijks beheer te kunnen uitoefenen op de VoWLAN omgeving. Voor deze training is beheerkennis van de Mitel telefooncentrale noodzakelijk. Deze training wordt verzorgd door het Zetacom Training Center, locatie ’s-Hertogenbosch.

Deze trainingen zijn zowel individueel afgestemd op uw specifieke situatie beschikbaar, als ook in een klassikale vorm. Tevens kunnen we voorzien in een maatwerk oplossing die het meest aansluit op uw situatie en wensen. De trainingen worden in het Zetacom Training Center gegeven (Mitel Systeembeheer). In overleg kan de Mitel Bedienpost- en toestel trainingen ook op locatie worden gegeven.

Wilt u meer weten over de Mitel trainingen en opleidingen die door Zetacom worden verzorgd? Neem dan vrijblijvend contact op of bel 088 938 2200.

Cloud samenwerken

 

Whitepaper: De ontwikkelingen in de telefonie op een rijtje. Welke keuze heb ik?

Als IT-manager heeft u vast gemerkt dat de rol van telefonie aan het veranderen is. Wat Spotify doet met de manier waarop we muziek consumeren, doet de cloud met telefonie: geen eenmalige investeringen, geen vast contract, maar betalen per gebruiker per maand.

In 5 stappen de best passende oplossing

Een werkplek die past bij de gebruiker