Zakelijke Cloud telefonie van NFON
Cloud telefonie, ook bekend als bellen via internet, heeft de laatste jaren haar vlucht genomen in telecomland en dat heeft het niet voor niets gedaan. Steeds meer organisaties, klein of groot, stappen over naar bellen via de Cloud.
Zetacom levert exclusief voor Nederland de zakelijke telefonie oplossing van NFON. Meer dan 15.000 bedrijven maken al gebruik van NFON door heel Europa. NFON biedt meer dan 150 high-end functies die voorheen vooral voor grote bedrijven voorbehouden waren. Denk aan voicemail naar e-mail, opzetten van conference calls en bellen met uw mobiel via uw vaste nummer.
Eenvoudig
Cloud telefonie geeft u volledige vrijheid over uw zakelijke telefonie omgeving. Alle instellingen kunt u zelf via internet aanpassen. Via onze handige portal kunt u, 24 uur per dag, 7 dagen per week, nieuwe gebruikers aanmaken, aanpassen of verwijderen, een smartphone integreren of het bestellen of huren van toestellen, zonder afhankelijk te zijn van de IT-afdeling. Bovendien kan iedere medewerker online zijn eigen toestel bedienen, eigen bereikbaarheid aanpassen of zelf een conference call opzetten, zonder enige technische kennis. Wel zo handig!
Geen investeringen
In vrijwel elke sector neemt de vraag naar flexibiliteit toe. Omdat uw telefooncentrale in de cloud staat, hoeft u niets te kopen of te investeren in hardware, licenties of onderhoud. Updates hoeft uw IT-afdeling niet meer in het weekend te installeren, maar dit doet NFON automatisch en gratis. Hierdoor heeft u altijd de nieuwste zakelijke telefonie oplossing!
Voordelig bellen
Met bellen via internet heeft u maximale vrijheid en bent u altijd verbonden. U betaalt alleen voor wat u daadwerkelijk gebruikt. Wilt u bijvoorbeeld een nieuwe vestiging opzetten of meer mensen aannemen? NFON kan onbeperkt met u mee groeien of krimpen. De prijs verandert per maand met u mee. Doordat we voor al onze klanten gezamenlijk inkopen, kunnen we de laagste tarieven bieden voor uw gesprekskosten en bellen uw medewerkers gratis met elkaar.
Meer dan 150 functies met automatische updates
De functies van een uitgebreide telefooncentrale, maar niet de hoge kosten? NFON biedt meer dan honderdvijftig functies, zoals doorverbinden, voicemail, wachtrijen, wachtmuziek, keuzemenu’s, open/gesloten tijden, automatisch doorschakelen en conferentiegesprekken. Deze functies zijn altijd up-to-date om te voldoen aan uw vraag. Dit betekent dat u altijd de beste zakelijke telefonie oplossing heeft voor elke uitdaging.
Veilig in de Cloud
Tegenwoordig gaan al veel diensten via de cloud. Denk aan e-mail, online opslag en internetbankieren. Met NFON is dit niet anders. U heeft geen fysieke telefooncentrale meer, maar belt via internet. NFON is 100% cloudoplossing ‘Made in Germany’. De hardware staat verspreid over meerdere datacenters in Duitsland wat een volledig redundante cloudoplossing oplevert en er wordt gehandeld volgens de strengste Europese privacywetgeving. Voor u betekent dit dat bij calamiteiten uw bereikbaarheid is gegarandeerd.
Wat vinden onze klanten
“Wij stellen aan ons telefoonsysteem hoge eisen. De telefoon mag hier namelijk nooit uitvallen.”
Dorine Wijnants, Veilig Thuis Haaglanden
“De keuze van Zetacom was geen hogere wiskunde”
Kees Vleeming, St.Michael College
Hoe bespaar ik direct met Cloudya, het cloud-telefonieplatform van NFON?
Waarom kiest u voor VoIP bellen van NFON?
Geen investeringen in hardware, licenties of installatie
Geen contracten
Alleen betalen voor wat u gebruikt
Onbeperkt en makkelijk schaalbaar
Meer dan 150 functies met automatische updates
Gratis onderling bellen
Nummerbehoud
Eenvoudig te bedienen