Communication & Collaboration

Optimaal klantcontact: altijd bereikbaar, via alle kanalen

Goed klantcontact en een gegarandeerde bereikbaarheid zijn cruciaal voor iedere organisatie. Maak gebruik van alle moderne communicatiekanalen (omnichannel), voor een optimale klantbeleving. Zetacom helpt u om al deze kanalen te bundelen in één integrale ICT-oplossing: voor telefonie en mobiele apparaten, maar natuurlijk ook voor e-mail en andere online communicatie. Wij laten uw (mobiele) telefoons en computers naadloos informatie uitwisselen. Dankzij het centrale beheer houdt u het overzicht over al deze kanalen en meldingen. Daardoor kunnen uw klanten u altijd bereiken op de manier waar hun voorkeur naar uit gaat, voor een optimale interactie met uw organisatie.

Maak een einde aan de complexiteit van uw netwerken

Nu we met z’n allen meer thuiswerken en mobiel werken, is de behoefte aan bandbreedte, snelheid, prestaties en beveiliging groter dan ooit. De complexiteit van uw netwerk neemt toe, met als gevolg dat het beheer meer tijd vraagt, onderhoudskosten oplopen en kleine fouten grote gevolgen hebben. Hoe zorgt u voor meer eenvoud, overzicht en controle, zonder torenhoge kosten? In de whitepaper komt u te weten hoe u in 3 eenvoudige stappen een einde maakt aan uw netwerkcomplexiteit.

Download hier het whitepaper!