Optimaal klantcontact: altijd bereikbaar, via alle kanalen
Goed klantcontact en een gegarandeerde bereikbaarheid zijn cruciaal voor iedere organisatie. Maak daarbij vooral gebruik van alle moderne communicatiekanalen (omnichannel) voor een optimale klantbeleving. Zetacom helpt om al deze kanalen te bundelen in één integrale ICT-oplossing: voor telefonie en mobiele apparaten, maar natuurlijk ook voor e-mail en andere online communicatie. Wij laten jouw (mobiele) telefoons en computers naadloos informatie uitwisselen. Dankzij het centrale beheer houd je het overzicht over al deze kanalen en meldingen. Daardoor kunnen klanten je altijd bereiken op de manier waar hun voorkeur naar uit gaat, voor een optimale interactie met jouw organisatie.
Maak een einde aan de complexiteit van jouw netwerken
Nu we meer thuiswerken en mobiel werken, is de behoefte aan bandbreedte, snelheid, prestaties en beveiliging groter dan ooit. De complexiteit van het netwerk neemt toe, met als gevolg dat het beheer meer tijd vraagt, onderhoudskosten oplopen en kleine fouten grote gevolgen hebben. Hoe zorg je voor meer eenvoud, overzicht en controle, zonder torenhoge kosten? In dit whitepaper kom je te weten hoe je in 3 eenvoudige stappen een einde maakt aan uw netwerkcomplexiteit.