Zetacom Voice

Zetacom Voice is hosted telefonie in een private cloud. Alle mogelijkheden van zakelijke telefonie met het gemak van de cloud, tegen lagere kosten.

Zetacom Voice: hosted telefonie in een private cloud

De Zetacom Voice oplossing is gebaseerd op technologie van Mitel en Microsoft, toegepast in een Private Cloud model. Veel bedrijven en organisaties benutten al oplossingen van Microsoft voor hun primaire processen. Denk hierbij aan Active Directory, Office 365 en Microsoft Teams. Zetacom biedt optimale ondersteuning voor het gebruik van deze oplossingen om uw bereikbaarheid te maximaliseren. Hierbij maken de integratie met andere systemen en het automatiseren van processen een groot verschil. Op die manier tillen wij de samenwerking, bereikbaarheid en werkprocessen in uw organisatie écht naar een hoger niveau.

Koppeling Microsoft Teams en telefonie

In 2020 veranderde thuiswerken voor veel mensen van ‘luxe’ naar een must. Ook afdelingen en teams binnen organisaties moesten ineens online samenwerken en op afstand samenwerken in bestanden. Dit lukte door een versnelde uitrol van Microsoft Teams. Dat begon noodgedwongen en het versnelt nu de ontwikkeling met meer samenwerken op afstand en het gebruik van tools voor betere bereikbaarheid en samenwerken. Inmiddels kunnen veel organisaties niet meer zonder.

Haal met behulp van Zetacom het beste uit beide werelden, integreer uw telefonie omgeving met Microsoft Teams en ervaar op deze manier de gemakken van volledige bereikbaarheid. Voor iedere medewerker is naar wens te bepalen op welke manier deze bereikbaar is.

Samen met onze Cloud Solution architecten creëren we voor u een platform waarin uw bereikbaarheid en samenwerking optimaal is. Als gecertificeerd partner van Microsoft kunnen wij door de integratie met diverse (telefonie)systemen en het automatiseren van processen een groot verschil maken. Door het eenvoudig combineren van de juiste Mitel, Microsoft en Zetacom onderdelen ontstaat zo een naadloze integratie.

Neem direct contact op

photo Damiën Freriks

Het nieuwe werken

Zetacom Voice biedt alle gewenste functionaliteiten, ook voor thuiswerken. Als medewerkers thuis over een ergonomische werkplek moeten beschikken met telefoniefaciliteiten dan is dit met een brede range aan toestellen te realiseren. Van een eenvoudig thuiswerktoestel voor bereikbaarheid of een uitgebreid toestel met pc-applicaties voor Contact Center agenten. Het realiseren van een uitzonderlijke klantervaring is het uitgangspunt voor de meeste bedrijven. Met MiCloud Contact Center Business kunt u uw klantinteracties effectiever beheren zonder de complexiteit van het beheren van een traditioneel contactcenter. Wij minimaliseren de complexiteit en kosten door middel van geavanceerde cloud technologie, zodat u zich kunt concentreren op het maximaliseren van uw core business en klanttevredenheid.

Zetacom Voice Assistant 

Met een abonnement “Zetacom Voice Assistant” wordt kunstmatige intelligentie (artificial intelligence) toegevoegd aan uw contact center omgeving. Zetacom Voice Assistant is een virtuele assistent die uw contact center medewerkers helpt de ‘bezoekers’ een positieve contact ervaring te geven met uw organisatie.

 

Benieuwd of Zetacom Voice past bij uw organisatie?

Neem dan bovenaan deze pagina vrijblijvend contact op met onze Zetacom Voice specialist Damien Freriks!