“Zetacom heeft uitstekende prestaties geleverd bij het begeleiden van klanten door de uitdagingen van het afgelopen jaar, aangezien organisaties de veranderingen op de werkplek als gevolg van de pandemie wilden verzachten en hun communicatie- en samenwerkingsmogelijkheden wilden moderniseren”, aldus Scott Peterson, Chief Revenue Officer, Mitel. “Mitel is er fundamenteel van overtuigd dat de go to market met onze partners de sleutel is tot het leveren van de beste klantervaring. Deze onderscheiding weerspiegelt de waarde die Zetacom aan tafel brengt en de toewijding die ze hebben gedaan om klanten te helpen bij het kiezen van de juiste cloud- of on-premise-oplossing om niet alleen te voldoen aan de huidige zakelijke behoeften, maar ook om gemakkelijk te evolueren om nieuwe en toekomstige manieren van werken te ondersteunen. . ”
Wilt u meer weten over de oplossingen van Mitel die Zetacom uw organisatie kan bieden? Lees verder over onze samenwerking met Mitel, bekijk onze Zetacom Voice oplossing of neem contact op met Zetacom via 088 938 2200 of het contactformulier.
Actuele thema's