Mobile First in de zorg

Vlekkeloze communicatie tussen zorgverleners en overal toegang tot patiëntgegevens: tegenwoordig is dit onmisbaar voor een effectieve en efficiënte gezondheidszorg. Mobiele devices in de zorg maken het mogelijk. Stabiele wifi, interconnectiviteit tussen apparaten en beveiliging zijn daarbij cruciaal. We vertellen je er op deze pagina graag meer over.

Uitdagingen in de zorg

De zorg laagdrempelig en toegankelijk houden ondanks de toenemende druk op het personeel: veel ziekenhuizen en verpleeghuizen worstelen ermee. En: de behoefte aan technologische zorgoplossingen groeit voortdurend. Digitale patiëntendossiers, medische apparatuur op afstand en geavanceerde communicatieplatforms vormen de ruggengraat van de zorg van vandaag. Mobiele devices op afdelingen bieden uitkomst bij de uitdagingen in de zorg van nu en de toekomst.

Zij vertrouwen op onze dienstverlening

Over naar mobiel met Zetacom

Mobiele devices in de zorg zijn niet langer een extraatje, ze zijn een must have voor nu en later. Zetacom kent de zorg en helpt bij de overstap naar mobiele devices. Met aandacht voor:

Het netwerk 
WiFi
• Integratie met andere toepassingen
• Integratie met vaste telefonie
• Veiligheid van data 
• Mobile Device Management

Onze oplossingen zijn altijd afgestemd op de werkprocessen, doelstellingen en het budget van jouw zorginstelling.

Klantcase: het Rode Kruis Ziekenhuis

Het Rode Kruis Ziekenhuis is volledig overgestapt naar mobiele telefoons op de verpleegafdelingen. Wat heeft de nieuwe manier van werken verpleegkundige en patiënten zoal gebracht? Wat is er nodig om als ziekenhuis ‘mobiel te gaan?’

Best Practice: IJsselheem

Met het oog op de vergrijzing en de toenemende zorgvraag in ons land, zocht IJsselheem naar manieren om het zorgpersoneel te ontlasten. Mobiele devices voor alarmering, bereikbaarheid en een koppeling met domotica hebben voor veel rust gezorgd. Weten hoe het veranderingstraject eruit zag?

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een communicatieve uitdaging in de zorg? Stuur dan een bericht. Binnen 1 werkdag nemen we contact op.