Plan van Aanpak

Een plan van aanpak schept duidelijkheid

Uw projectmanager van Zetacom is tijdens het hele migratieproject uw vaste aanspreekpunt en Single Point of Contact (SPoC). De projectmanager organiseert een kick-off bij u op locatie en stelt het plan van aanpak (PVA) op. De projectmanagers van Zetacom zijn allen gekwalificeerd en werken conform Itil en Prince-2 methodieken.

1
iStock-873594400-1600x400

Als eerste stap wordt een projectintake gehouden. Hierbij maakt onze projectmanager kennis met uw organisatie en de relevante leden van uw projectteam. Daarna stelt hij het projectplan op met de volgende onderdelen:

  1. Projectaanpak
  2. Projectorganisatie
  3. Projectplanning

Hierbij leggen we de inzet van Zetacom vast, maar ook verwachte inzet van u als opdrachtgever. Zo maken we vooraf glashelder wat we van elkaar verwachten.

Parallelle Opbouw

Uw nieuwe ICT-omgeving wordt door Zetacom meestal parallel opgebouwd naast uw bestaande telefonie- of netwerkomgeving. Hierdoor is het volledige projectrisico beperkt. Want hierdoor kan de nieuwe omgeving tot aan het overschakelen volledig getest worden in het netwerk, met zogeheten ‘proefnummers’. De daadwerkelijke overgang vindt pas plaats als alle tests succesvol zijn afgerond.

In 5 stappen de best passende oplossing

Een werkplek die past bij de gebruiker

1. Consultancy

2. Advies

3. Installatie

4. Beheer

5. Training