Plan van Aanpak

Een plan van aanpak schept duidelijkheid

Uw projectmanager van Zetacom is tijdens het hele migratieproject uw vaste aanspreekpunt en Single Point of Contact (SPoC). De projectmanager organiseert een kick-off bij u op locatie en stelt het plan van aanpak (PVA) op. De projectmanagers van Zetacom zijn allen gekwalificeerd en werken conform Itil en Prince-2 methodieken.

Uw nieuwe ICT-omgeving wordt door Zetacom meestal parallel opgebouwd naast uw bestaande telefonie- of netwerkomgeving. Lees hier meer over deze werkwijze.

advies
iStock-873594400-1600x400

Als eerste stap wordt een projectintake gehouden. Hierbij maakt onze projectmanager kennis met uw organisatie en de relevante leden van uw projectteam. Daarna stelt hij het projectplan op met de volgende onderdelen:

  1. Projectaanpak
  2. Projectorganisatie
  3. Projectplanning

Hierbij leggen we de inzet van Zetacom vast, maar ook verwachte inzet van u als opdrachtgever. Zo maken we vooraf glashelder wat we van elkaar verwachten.

Lees meer in de blog ‘Het gaat bij nieuwe toepassingen altijd om vertrouwen kweken’.

Whitepaper: In negen stappen naar een up-to-date netwerk

Druk op de kosten noodzaakt zorginstellingen om te kijken of en hoe ze meer kunnen doen met minder. ICT vormt daarbij een belangrijk hulpmiddel. Om goed gebruik te maken van alle nieuwe mogelijkheden is een up-to-date ICT-netwerk onontbeerlijk. Deze whitepaper beschrijft hoe u in negen stappen kunt komen tot een netwerkinfrastructuur die klaar is voor de toekomst.

In 5 stappen de best passende oplossing

Een werkplek die past bij de gebruiker