Klant Contact Center

Vanaf 2015 is het voor grote organisaties als gemeentes, woningcorporaties en andere overheidsinstellingen verplicht een Klant Contact Center (KCC) te hebben ingericht. Het belang van een KCC is groot, de mate van klanttevredenheid hangt voor een groot gedeelte af van hoe zij worden opgevangen door het KCC. Zetacom is gespecialiseerd in het implementeren van Klant Contact Centers. De oplossingen van Zetacom helpen organisaties om hun klanten perfect te kunnen bedienen.

Voordelen van een Klant Contact Center op een rij

Inzicht in bereikbaarheid – het inrichten van een goed presterend Klant Contact Center begint met het opstellen van een bereikbaarheidsprofiel. Om de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is de bereikbaarheidsinformatie (presence) van de werknemers van groot belang. De processen van een organisatie zijn gericht op de klant.

Gedrag – het belang van onderlinge communicatie neemt steeds meer toe en vindt vaak plaats via telefoon, chat of e-mail. Daarom is het van belang dat deze kanalen goed met elkaar zijn geïntegreerd en de verschillende informatiestromen op elkaar zijn afgestemd.

Monitoring – naast het concreet afhandelen van gesprekken is ook een uitgebreide rapportagetool aanwezig. Door het realtime monitoren kunt u kwaliteit borgen, heeft u actueel inzicht en kunt u trends ontdekken. Daarnaast kan ons systeem de productiviteit van de werknemers sturen en worden hierdoor de bedrijfskosten in de hand  gehouden.

Lees meer over de Klant Contact Center oplossing die Zetacom heeft geïmplementeerd bij gemeente Maastricht of bekijk onze blog dat drie belangrijke pijlers omschrijft als het gaat om het Klant Contact Center.

Meer weten over dit onderwerp?

service medewerker

Klant Contact Center

voor Gemeente Maastricht Unified Communications

Partners

Zetacom werkt samen met de volgende partners.