Klant Contact Center

Integrale oplossing voor uw Klant Contact Center

Integrale ICT-oplossing voor uw Klant Contact Center

Een modern Klant Contact Center (KCC) werkt met steeds meer verschillende communicatiemiddelen. Van telefoon, e-mail en website tot WhatsApp, sociale media of chat. Zo kunt u uw klanten zo goed mogelijk helpen. De integrale oplossingen van Zetacom voor uw KCC bieden hierbij uitkomst.

 

Steeds meer kanalen: uitdaging voor KCC

Hoe multimedia is uw KCC al? En werkt dat goed of moet er meer gebeuren? Veel organisaties staan voor grote uitdagingen om hun klantcontacten te verbeteren. Dat gebeurt tegenwoordig niet alleen meer met telefonie, maar langs steeds meer kanalen. Een centrale KCC-omgeving maakt het mogelijk om dit goed en efficiënt te organiseren, zodat de communicatie wel eenduidig blijft.

Zetacom maakt dit mogelijk door te zorgen voor een integrale oplossing. Wij geven onafhankelijk advies en uit ons brede portfolio met beschikbare oplossingen van verschillende leveranciers selecteren wij de meest geschikte oplossingen voor uw situatie. Die combineren wij tot uw ideale KCC-omgeving. Daarvoor kijken wij verder dan de techniek. Want juist de werkprocessen en het gedrag van medewerkers in uw organisatie zijn cruciaal om een integrale oplossing goed op af te stemmen.

Lees in onze blog ‘Schoenengigant VanHaren geeft klantbeleving extra impuls hoe we dit hebben gerealiseerd voor VanHaren. Neem voor meer informatie contact op met onze collega Marion Hanssen.

Neem direct contact op

photo Marion Hanssen

Optimaal klantcontact door efficiënt gebruik van uw ICT-omgeving?

Lees dan het whitepaper ‘Optimaal klantcontact door efficiënt gebruik van uw ICT-omgeving’of neem bovenaan deze pagina vrijblijvend contact op met onze specialist Marion Hanssen!