De behoefte aan ondersteuning bij het beheer van de ICT infrastructuur verschilt uiteraard per organisatie, soms ook per fase. Met onze beheerondersteuning blijft u daarom flexibel. Daardoor kunt u op bepaalde momenten meer of minder zelf doen. U kunt kiezen voor totale ontzorging door Zetacom, maar er zijn ook verschillende scenario’s mogelijk om eerstelijnsbeheer zelf te doen en complexer beheer (2e en 3e lijn) bij ons neer te leggen. Het is maar net wat u wilt.
Lees ook meer over de mogelijkheden van de Cloud.
Met de groeiende impact van ICT op het succes van organisaties groeit ook de complexiteit van het beheer. Daarmee neemt ook het aantal leveranciers toe en de bijkomende coördinatie. Ook dit kunnen wij voor u verzorgen. Zo houdt u voor alles één duidelijk aanspreekpunt: Zetacom.
Een Single point of contact (SPOC) voor al uw beheer biedt meerdere voordelen. Naast een duidelijk aanspreekpunt zorgen wij voor goede stroomlijning van alle beheer voor integrale oplossingen, op en in de cloud. Bij een storing of calamiteit merkt u meteen het verschil. Want met één aanspreekpunt is altijd direct duidelijk wie dit probleem zo snel mogelijk voor u oplost. Om eventuele incidenten goed te kunnen verhelpen, heeft Zetacom een uitgebreide monitoring en event management suite.
Uiteraard kunnen wij ook het event management en de monitoring van uw volledige ICT-omgeving voor u verzorgen. Speciaal voor beheer van zakelijke mobiele hardware zoals smartphones en tablets kunnen wij ook uw Mobile Device Management (MDM) verzorgen.
Wilt u weten hoe u als IT-manager telefonie en Unified Communications uit de cloud kunt afnemen? Speciaal voor u hebben we deze whitepaper samengesteld.
In deze whitepaper vindt u:
Een werkplek die past bij de gebruiker
Actuele thema's